Vopak E.O.S. andis teada, et on otsustanud optimeerida oma tegevust, koondades töötajaid ja kärpides investeeringuid.
„Meie terminalide viimaste aastate kaubamahtu on mõjutanud keeruline üldine keskkond ja konkurents Venemaa uute terminalidega,“ ütles Vopak E.O.S.i juhatuse esimees Arnout Lugtmeijer. Ta lisas, et algatas seetõttu Vopaki optimeerimiskava.
"Protsess hõlmab töötajaskonna ümberpaiknemist ja vähendamist, samuti üldkulude vähendamist ning hoolduskulude ja investeeringute optimeerimist,“ ütles Lugtmeijer.
Optimeerimiskava täidetakse selle aasta jooksul, vahendas ettevõte oma pressiteates.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vopak E.O.S. nelja kaasaegse naftaterminali, Termoili, Trendgate’i, Pakterminali ja Stivterminali kogumahutavus on miljon kuupmeetrit. Vopak E.O.S.i terminalid asuvad Tallinna Sadamale kuuluvas Muuga sadamas. Vopak E.O.S. on Royal Vopaki ja Global Ports Investmentsi ühisettevõte.
Autor: aripaev. ee
Seotud lood
14. mail toimub Muuga Sadamas Transiidikonverents Transestonia, mis kannab pealkirja „Kriisikoosolek“. Raivo Vare juhtimisel arutatakse tegevusplaanide üle transiidisektoris.
Transiidikeskuse nõukogu esimehe Anatoli Kanajevi sõnul pole neil plaani tegevust optimeerida, sest kaubamaht ei ole tänavu kukkunud, kuigi jääb plaanidele alla.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.