TNS Emori uuringu kohaselt kasvas 2013. aastal eraisikute postipakiturg Eestis 31%.
Uuring näitas, et inimeste eelistused saadetiste kättesaamiseks on viimastel aastatel muutunud. Postkontorid on pakkide kättesaamissageduselt tõrjutud kolmandale positsioonile. Kojukanne on vaikselt kahanev trend ning kasvab pakiautomaatide populaarsus.
Pakiautomaatide kõige aktiivsemad kasutajad jäävad Eestis vanusegruppi 15-34 eluaastat. Tegemist on kõige enam veebipoodidest oste sooritava vanuserühmaga. Sealjuures on võrreldes eelmise aastaga plahvatuslikult kasvanud välisriikidest tellitavate pakkide hulk.
Eesti suurematest pakiautomaatide teenuse pakkujatest suurenes Itella SmartPosti mullune pakkide maht 35%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti Posti tulud jätkasid esimeses kvartalis kasvu eelmise aastaga samas tempos, aasta esimesed kolm kuud tavapäraselt ettevõttele kasumit ei toonud.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.