• 18.11.13, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transpordifirma: oleme selgelt teemaksu vastu

Teekasutusmaksu kehtestamine ei tooks Eesti teedel liiklemisse juurde õiglust, kuid paneks kohalikud transpordifirmad raskesse olukorda, ütles DSV Transpordi juht Jaan Lepp.
„Oleme selgelt iga lisamaksu vastu. Valitsusel on ka väga kindel seisukoht, miks seda tänaseks tehtud pole ega plaanita veel teha. See ei too väga palju rohkem õiglust meie teedele. Rahahulk, mida välismaa vedajalt suudetaks korjata, oleks võrreldamatult väiksem kui see, mida Eesti vedajad hakkaksid maksma,“ sõnas Lepp.
„Valdav osa Eesti teedel sõitvatest raskeveokitest on Eesti registris ja välismaa vedajatelt võimalik laekuv maksutulu oleks kordades väiksem kui Eesti vedajatele langev täiendav maksukoormus. Lühiajaliselt poleks sellel kindlasti mingit mõju, pikaajaliselt võib see ehk olla toimida, aga summad, mida korjataks, on statistika järgi liiga väiksed, et nendega saaks teede kvaliteeti oluliselt tõsta,“ selgitas ta.
„Mis puutub maksustatud teelõikude kasutuselevõtmist, siis minu arvates ei sobi see Eestile üldse – suunata raskeveokid suhteliselt vähe arendatud kõrvalteedele oleks erakordselt liiklusohtlik,“ arvas Lepp.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 18.11.13, 10:30
Eesti peab hakkama arutama teemaksu kehtestamist
Majandusminister Juhan Partsi sõnul on riik teemaksu küsimuses kõhkleval seisukohal, kuna tulu oleks väike ja maksu pealt kannataks eelkõige Eesti eksport.
Uudised
  • 21.10.14, 13:03
Rootsi kavandab raskeveokite teemaksu
Rootsi uus valitsus plaanib kehtestada raskeveokite teemaksu, mida hakkaksid maksma nii kodu- kui ka välismaised veokid, kirjutab täna Tallinna väisav Rootsi uus peaminister Stefan Löfven Rootsi päevalehes Dagens Nyheter.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele