• 05.03.13, 13:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink vedas rohkem reisijaid

Tallink vedas veebruaris mullusest 0,7 protsenti rohkem reisijaid, teatas ettevõte börsile. Jaanuaris oli aastane reisijate veo kahanemine 13,6 protsenti.
Kokku veeti 632 376 reisijat. Kasv tulu Eesti-Soome ja Läti-Rootsi liinilt (vastavalt 3,4 ja 44,2 protsenti). Soome-Rootsi liinil vähenes reisijate vedu 7,4 protsenti ja Eesti-Rootsi liinil 1,7 protsenti.
Kaubavedu vähenes neli protsenti. Soome-Rootsi liinil vähenes vedu 4,6 protsenti, Eesti-Soome liinil 9,4 protsenti, kuid kasvas Eesti-Rootsi liinil 8,3 protsenti ja Läti-Rootsi liinil 12,4 protsenti.
Sõiduautode vedu kahanes 2,3 protsenti. Soome-Rootsi liinil kasvas sõiduautode vedu 4,8 protsenti. Sama suur oli ka sõiduautode veo kasv Läti-Rootsi liinil. Eesti-Soome liinil kahanes vedu 3,8 protsenti ja Eesti-Rootsi liinil 6,6 protsenti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Turu-Stokholmi liinil vahetanud kruiisilaev M/L Baltic Princess välja seal varem opereerinud M/L Silja Europa. Eesti-Soome liini mõjutas Superstari seitse päeva kestnud hooldustööd, mil liinil laeva ei asendanud. Kruiisilaev M/L Silja Europa on Tallinn-Helsingi liinil vahetanud välja seal varem opereerinud M/L Baltic Princess’i.
Eesti-Rootsi liinil ei sõitnud 4 päeva korraliste hooldustööde tõttu M/L Baltic Queen, liinil laeva ei asendatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele