Arumeele ammune sõber ja koostööpartner, praegu VR Group OY arendusjuht Kari Peltonen ütleb, et esimesest koostööpäevast peale jäi Arumeel silma kui väga selge sihiga ja praktilise mõtteviisiga liider.
“Tal oli juba nõukogude ajast suure transpordiettevõtte (Harju KEK) juhtimise kogemus ja ta suutis seda kogemust pea kohe kombineerida Soome ärikultuuriga,” räägib Peltonen. “Ta kuulab teisi ning tal on alati väga selge arusaam, kuidas asju arendada. Arumeelega on lihtne koos töötada ja talle n-ö järgneda, sest teda saab usaldada.”
Peltonen räägib ka, et Arumeel on väga vaoshoitud ning kontrollib end hästi ka keerulistes situatsioonides. “Kõige karmim sõna, mida tema suust olen kuulnud, on “kurat”,” meenutab Peltonen. “Sõpradega on ta naeratav ja viskab nalja. Ning armastab võrkpalli ise mängida ja arendada seda Balti tasemel.”
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Meelis Arumeele poeg Ansi Arumeel, kes juhib Eesti Posti logistikadivisjoni, ütleb, et tema isa on olnud logistikaalal Eestis üks suunanäitajad ja valdkonna suur arendaja, kirjutab Äripäeva kuukiri Logistika.
Enamasti saadavad ettevõtted juhi pensionile siirdumisest välja pressiteate, kuid Eesti ühe suurema logistikafirma DB Schenker ülesehitaja Meelis Arumeel lahkub ametist igasuguse kärata.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.