Meelis Arumeele poeg Ansi Arumeel, kes juhib Eesti Posti logistikadivisjoni, ütleb, et tema isa on olnud logistikaalal Eestis üks suunanäitajad ja valdkonna suur arendaja, kirjutab Äripäeva kuukiri Logistika.
“Eriti just 1990ndatel, kui logistikaturgu oli alles vaja luua ja korrastada. Ta on kaasa löönud ka vastava seadusandluse välja töötamisel,” räägib Ansi Arumeel. “Aus, korrektne ja läbipaistev äritegemine on tema stiil ning Schenkeri ülesehitamine tema suur elutöö.”
Noorem Arumeel sõnab, et Schenker on olnud kui terve põlvkonna logistikute kasvulava ning paljudes Eesti logistikafirmades töötab juhtivatel kohtadel inimesi, kelle CVs on ka rida Schenkeris töötamise kohta.
“Kindlasti mõjutas isa töö ka minu karjäärivalikut – olen ju noorest peale näinud, kuidas ettevõtet juhitakse,” ütleb Ansi Arumeel. “Pensionile jäämine on isale puhkus, nüüd on tal rohkem aega ka vanaisarolli nautida.”
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Enamasti saadavad ettevõtted juhi pensionile siirdumisest välja pressiteate, kuid Eesti ühe suurema logistikafirma DB Schenker ülesehitaja Meelis Arumeel lahkub ametist igasuguse kärata.
Arumeele ammune sõber ja koostööpartner, praegu VR Group OY arendusjuht Kari Peltonen ütleb, et esimesest koostööpäevast peale jäi Arumeel silma kui väga selge sihiga ja praktilise mõtteviisiga liider.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.