• 06.12.12, 08:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Läänemere sadamad asutasid peakorteri Eestisse

5. detsembril allkirjastasid Läänemere sadamate koostööorganisatsiooni BPO (Baltic Ports Organization) juhatuse liikmed Tallinna Sadamas mittetulundusühingu asutamislepingu, mille kohaselt hakkab BPO juriidiline aadress paiknema edaspidi Eestis.
Organisatsioon kantakse ka Eesti mittetulundusühingute ja sihtasutuste registrisse. ASi Tallinna Sadam juhatuse liikme Allan Kiili, kes on ühtlasi ka BPO juhatuse liige, sõnul omas BPO Eestisse registreerimine peale emotsionaalsete väärtuste ka mitmeid praktilisi eeliseid. „Eesti ärikeskkond ja asjaajamine on näiteks tänu meie innovatiivsetele e-lahendustele tehtud kasutajale väga mugavaks ja lihtsaks ning seetõttu saab ka BPO tegevuse juhtimine ja koordineerimine olema tulevikus kindlasti endisest märgatavalt operatiivsem ja efektiivsem,“ märkis ta.
„ BPOst on tänaseks saanud arvestatav jõud Euroopa merenduspoliitika kujundamisel Euroopa Liidu otsustajate tasandil, kus ta seisab kogu Läänemere merenduse ja laevanduse ühiste huvide eest. Samuti on BPO Eesti merenduse jaoks üks kaalukamaid kanaleid, mille kaudu saame oma sõna sekka öelda Euroopa merendust puudutavatel teemadel,” kommneteeris Kiili organisatsiooni liikmeks olemise olulisust Eestile.
BPOsse kuulub 41 olulisemat sadamat üheksast Läänemere-äärsest riigist. BPO asutati 10. oktoobril 1991 Kopenhaagenis eesmärgiga arendada koostööd Läänemeremaade sadamate vahel. BPO peamine eesmärk on parandada regiooni meretranspordi konkurentsivõimet suurendades regiooni sadamate efektiivsust, turundada Läänemere regiooni strateegilise logistikakeskusena, arendada sadamatesisest infrastruktuuri ning ühendusi teiste transpordiliikidega, aidata kaasa sadamate ja operaatorite koostöösuhete arenemisele, parandada sadamate majanduslikku efektiivsust, hoolitseda keskkonna eest ning regul eerida sadamate suhteid riiklike institutsioonide- ja erinevate huvigruppidega.
Eestist on BPO liige Tallinna Sadam.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Ühes Taani kontrollpunktis väljastati kuu ajaga 647 trahvi sõidukitele, mis olid vastavalt registritele sel ajal hoopis teises kohas.
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
Viimane aasta on olnud Clevonile keeruline, kuid uue omaniku käe alla loodetakse Viljandist pärit tehnoloogiale saada tuul tiibadesse.
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
DSV on nüüd märgatavalt teistsugune firma võrreldes sellega, mis viimase kahekümne aasta jooksul kiirelt kasvas, leiab Ti analüütik Thomas Cullen.
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
Kõrgeima keskmise brutopalgaga ettevõte oli mulluse ekspediitorfirmade TOPi kolmanda koha omanik Eesti Chem OÜ.
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
Elektriliste veokite turg hakkab Euroopas arenema ning “tänu” Scania probleemidele on Volvo Trucks saanud heisata täispurjed.
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
Arendada ja ehitada ikka saab. Kes küll võiksid olla üürnikud?
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.
Parima palgamaksja peamine tegevusala on puidu transport.
TOP
  • 04.04.25, 14:39
Autovedajate palga TOP 50: esmakordselt ajaloos ühes ettevõttes palk üle 4000 euro kuus
Reaalajas olevad andmed hoiavad tootmise ja logistika liikumises.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele