• 06.12.12, 08:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Läänemere sadamad asutasid peakorteri Eestisse

5. detsembril allkirjastasid Läänemere sadamate koostööorganisatsiooni BPO (Baltic Ports Organization) juhatuse liikmed Tallinna Sadamas mittetulundusühingu asutamislepingu, mille kohaselt hakkab BPO juriidiline aadress paiknema edaspidi Eestis.
Organisatsioon kantakse ka Eesti mittetulundusühingute ja sihtasutuste registrisse. ASi Tallinna Sadam juhatuse liikme Allan Kiili, kes on ühtlasi ka BPO juhatuse liige, sõnul omas BPO Eestisse registreerimine peale emotsionaalsete väärtuste ka mitmeid praktilisi eeliseid. „Eesti ärikeskkond ja asjaajamine on näiteks tänu meie innovatiivsetele e-lahendustele tehtud kasutajale väga mugavaks ja lihtsaks ning seetõttu saab ka BPO tegevuse juhtimine ja koordineerimine olema tulevikus kindlasti endisest märgatavalt operatiivsem ja efektiivsem,“ märkis ta.
„ BPOst on tänaseks saanud arvestatav jõud Euroopa merenduspoliitika kujundamisel Euroopa Liidu otsustajate tasandil, kus ta seisab kogu Läänemere merenduse ja laevanduse ühiste huvide eest. Samuti on BPO Eesti merenduse jaoks üks kaalukamaid kanaleid, mille kaudu saame oma sõna sekka öelda Euroopa merendust puudutavatel teemadel,” kommneteeris Kiili organisatsiooni liikmeks olemise olulisust Eestile.
BPOsse kuulub 41 olulisemat sadamat üheksast Läänemere-äärsest riigist. BPO asutati 10. oktoobril 1991 Kopenhaagenis eesmärgiga arendada koostööd Läänemeremaade sadamate vahel. BPO peamine eesmärk on parandada regiooni meretranspordi konkurentsivõimet suurendades regiooni sadamate efektiivsust, turundada Läänemere regiooni strateegilise logistikakeskusena, arendada sadamatesisest infrastruktuuri ning ühendusi teiste transpordiliikidega, aidata kaasa sadamate ja operaatorite koostöösuhete arenemisele, parandada sadamate majanduslikku efektiivsust, hoolitseda keskkonna eest ning regul eerida sadamate suhteid riiklike institutsioonide- ja erinevate huvigruppidega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eestist on BPO liige Tallinna Sadam.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele