Loksa laevatehases pannakse nädala lõpus kiil Reval Shipbuilding OÜ poolt ehitatavale uuele Prangliga ühendust pidavale reisiparvlaevale.
Jääklassi teraskorpusega reisiparvlaev on ette nähtud mandri ja Prangli saare vahel aastaringseks ühenduse pidamiseks, kirjutab
www.toostusuudised.ee.
„Laev on võimeline liikuma purustatud jääs ning läbima kuni 20 cm paksust silejääd. Laev on projekteeritud sellisena, et ta sobib ka ühenduse pidamiseks Aegna ja Naissaarega,“ ütles Reval Shipbuildingu tegevdirektor Sergei Netšajev.Laeva ehitamine maksab 2,98 miljonit eurot ning ehitamist rahastab käendusega KredEx.„Meil on hea meel osaleda projektis, mis võimaldab Reval Shipbuildingul ehitada uue laeva ning toetada seeläbi ettevõtte kasvu,“ ütles KredExi juht Andrus Treier.Ehitatava laeva salongis on 42 ning avatud silla päikesetekil 32 kohta, laevapere on kolmeliikmeline. Avatud peatekil on koht ühele autole pikkusega kuni 8 m või kahele sõiduautole. Aluse maksimaalne pikkus on 24,6 meetrit ning laius 6 meetrit. Laev valmib 2014. aasta märtsiks.Prangli reisiparvlaev tellitakse projekti "Väikesaartega ühenduse pidamiseks laevade soetamine" raames ja projekti rahastatakse 100% ulatuses Euroopa Regionaalarengu Fondist.
Laeva põhiandmed:
Artikkel jätkub pärast reklaami
Üldpikkus 24.6 m
Laius 6.0 mSüvis 1.9 mVeeväljasurve 149 tMaksimaalne kiirus 12 sõlmeAutoteki maksimaalne kandejõud 10 t
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.