• 17.09.12, 17:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti raudteel veeti augustis 26% vähem kaupa

Augustis veeti Eesti Raudtee taristul 1,77 miljonit tonni kaupa, mis on eelmise aasta augustist 25,6% vähem.
Tänavu kaheksa kuuga veeti raudteel kokku 18,05 miljonit tonni kaupa, mis on mullusega võrreldes 12,5% vähem.
Vedajaist suutis EVR Cargo veomahtu mullusega võrreldes kasvatada 13%, 12,94 miljoni tonnini. E.R.S. vedas kaheksa kuuga 5,12 miljonit tonni, mis oli 44% vähem kui eelmisel aastal.
Augusti veomahu langus tulenes eelkõige nafta ja põlevkivi arvelt. Naftat ja naftasaadusi veeti kokku miljon tonni ehk 33,4% vähem. Põlevkivi veomaht langes 23,5% ehk 0,29 miljoni tonnini.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kaheksa kuuga on naftat ja naftasaadusi veetud 10,5 miljonit tonni, mis on 3,4 miljonit tonni vähem kui aasta varem. Põlevkivi veomaht on vähenenud ligi miljoni tonni võrra, olles kokku 2,3 miljonit tonni. Väetiste vedu  on samal ajal suurenenud 37%, 2,11 miljoni tonnini. Suurenenud on ka keemiakaupade vedu, mida veeti 1,6 miljonit tonni ehk kolm korda mullusest rohkem. Poole võrra kasvas ka puistekaupade veomaht, mida oli kaheksa kuuga 0,64 miljonit tonni.
Transiitveod vähenesid võrreldes mullusega 11,5% ehk 13,9 miljoni tonnini. Kohalikud veod andsid 2,7 miljonit tonni veomahtu, mis on mullusest 26% vähem. Kasvasid aga import-eksportveod, mida oli kokku 1,5 miljonit tonni ja 14% enam kui aasta tagasi.
Konteinerveod ületasid kaheksa kuuga kogu eelmise aasta tulemuse ja olid kokku 35 407 TEUd ehk 70,5% mullusest enam. Sellest augustis veeti 4449 TEUd ehk 64% enam eelmisest aastast.

Seotud lood

Uudised
  • 09.05.13, 10:51
Eesti Raudtee: pileti hinnatõusu vältimine nõuab 8 mln eurot
Eesti Raudtee teatel peaks reisijateveo eest saadav täiendav infrastruktuuri tasu olema umbes kaheksa miljonit eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele