Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts ning Tallinna Sadama juhatus said eile õhtul kirja ettevõtja Sergei Hadžilt, kes nõudis sadamalt enam kui kahe miljoni krooni (130 000 euro) maksmist.
Ettevõtja Vladimir Kleiner teatas
Eesti Ekspressile, et kolm aastat tagasi pakkusid IRLi liikmed-ärimehed Indrek Raudne ja Nikolai Stelmach talle võimalust osta soodsalt naftaterminali Scantrans aktsiaid, mis kuulusid Tallinna Sadamale ja kus Raudne oli samal ajal sadama nõukogu liige.
Tehingu juurde käis nõustamisleping, mille alusel maksis Kleiner üle 600 000 krooni firmale, mis kuulub Nikolai Stelmachi elukaaslasele.
Täna alustas nimetatud tehingute kontrollimist kaitsepolitsei – egas ometi Raudne mõjuvõimu kuritarvitanud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuid veel enne kriminaaluurimise algust üritas Kleineriga tihedalt seotud ettevõtja Sergei Hadži toimuva skandaali enda kasuks pöörata esitades kolmapäeva õhtupoolikul Tallinna Sadamale nõude tagastada kaks miljonit krooni, mille sadam oli saanud naftabaasi aktsiate eest.
Seotud lood
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts ning Tallinna Sadama juhatus said kolmapäeva õhtul kirja ettevõtja Sergei Hadžilt, kes nõuab sadamalt enam kui kahe miljoni krooni (130 000 euro) maksmist, sest leiab, et ettevõttega sõlmitud lepingud on õigusvastaselt. Ministeeriumi hinnangul võib tegemist olla väljapressimisega.
Sergei Hadži saatis möödunud nädalal kirja majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsile ning Tallinna Sadama juhatusele, milles nõudis sadamalt enam kui kahe miljoni krooni (130 000 euro) maksmist. Ettevõte leiab, et neil ei ole mingit põhjust Hadži nõudmisi täita.
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.