Jaana Pikalev • 4. oktoober 2011
Jaga lugu:

SmartPOST pakub kiliendile mahupõhiseid soodustusi

Tänane Äripäeva logistikarubriik võrdles Eesti Posti ja SmartPOSTi automaatide teenust ning hindu ärikliendile ning leidis, et Post24 on ärikliendile soodsam ning SmartPOST pakub klientidele soodustusi mahupõhiselt.

SmartPOST pakub oma äri-klientidele mahupõhiseid soodustusi ning eritingimusi personaalse lähenemisega, vastavalt iga kliendi soovidele ja vajadustele.

"Ühe tõsiseltvõetava ärikliendi jaoks on igasugustest soodustustest palju olulisemaks koostööpartneri usaldusväärsus ja teenuse kvaliteet," rääkis SmartPOSTi juht Risto Eelmaa. Pakimahud on tema sõnul küll üheks oluliseks kriteeriumiks erihindade kokkuleppimisel. "Samas on lisaks pakimahtudele oluliseks hinnakriteeriumiks erinevad lisateenuseid alates paki korjeteenusest kuni lunamakse ja tagastusteni välja. Seega vaatame me iga kliendi puhul personaalselt, et millised on kliendi täpsed soovid ja vajadused, ning selle põhjal lepime kokku ka tingimused," sõnas Eelmaa.

Lisaks pakimahtudele oluliseks hinnakriteeriumiks on erinevad lisateenused paki korjest kuni lunamakse ja tagastuseni välja.

Risto Eelmaa, Itella SmartPOSTi tegevjuht

Ärikliendilepingu sõlmib ettevõtte iga teenust kasutada sooviva kliendiga, olgu siis tegemist äsja alustanud e-poega või juba pikalt turul olnud suure ja tuntud ettevõttega. Ärikliendi hinnad hakkavad kehtima kohe. Eelmaa sõnul on erinevalt konkurendist SmartPOSTiga ärikliendiks liitumine lihtsam, äriklient saab hakata pakke saatma kohe samal päeval.

Miks peaks aga äriklient valima pakisaatmisel Post24 asemel eelistusena SmartPOSTi automaadi, tõi Eelma välja mitu kriteeriumi. Näiteks niiskust, külma või liigset soojust kartvat kaubad, vajavad kindlust, et nende saadetised ei saa kättetoimetamisel kahjustada. SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad aastaringselt stabiilses keskkonnas kaubanduskeskuste sisepindadel, mistõttu on välistatud ilmastikutingimustest põhjustatud saadetiste kahjustused, nentis Eelmaa. "Kuna Smart-

POSTi pakiautomaat asub sisetingimustes, saab meie pakiautomaadiga saata ka elektroonikat, kosmeetikat, raamatuid, läätsesid, mis kõik kardavad temperatuurikõikumisi või niiskust," sõnas ta.

Lisaks stabiilsetele tingimustele tõi SmartPOSTi juht välja ka asjaolu, et nende kapid on Post24st suuremad, mistõttu saab klient saata suuremaid pakke. Populaarseim, S-suurusega kapp on SmartPOSTil 12 cm kõrge, konkurendil aga 8 cm. "Oma statistika põhjal oleme hinnanud, et umbes 40% S-suurusega pakkidest ei mahuks konkurendi S-kappi ning klient peaks valima M-kapi ning maksma kõrgemat hinda," nentis Eelmaa. SmartPOSTi on oma äripartneriks valinud u 880 e-kaupmeest.

Post24 pakiautomaatide kohta saad lugeda eilsest Eesti Posti juhatuse liikme Aavo Kärmase online intervjuust:

Võrdlus hinnad käibemaksuta   Post24 hinnakiri ärikliendile:

Eesti Post pakub soodsamat hinda

    Pakiautomaadist pakiautomaati: 1,7667-2,9417 eurot    Pakiautomaadist postkontorisse: 2,49-3,4 eurot    Pakiautomaadist kulleriga kätte: 3,33-4,99 eurot   Lisateenuste hinnakiri:    Ettevaatlikult - 1,6 eurot    Lunapakk - 1% summast, kuid mitte vähem kui 1,3 eurot    Väljastusteade e-posti teel - 0,17 eurot    Väljastusteade SMSi teel - 0,25 eurot

    SmartPOST ärikliendihinnad:

    Pakid S-XL: 1,79-4,13 eurot    Lisateenused:    Lunamakse vastuvõtmine: 0,96 eurot    Paki päevane hoiutasu hoiuaja pikendamisel: 0,48- 1,18 eurotAllikas: Eesti Post ja SmartPOST

 

Jaga lugu:
Seotud lood
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee