Edelaraudtee Infrastruktuuri juhi Rain Kaarjase sõnul suletakse laupäeval Männikul kaks raudteeülesõitu (14,599 km ja 11,788 km) ja avatakse nende vahel (13,179 km) ohutum ja signaliseeritud raudteeülesõit.
„Uus värskelt valminud raudteeülesõit on senistest ohutum. Eelmine lahendus kahe ülesõidu puhul oli halb, kuna nähtavus oli piiratud ja autojuhid pidid sõitma pikalt paralleelselt raudteega ning seejärel järsult raudteele pöörama,“ selgitas Kaarjas.
Uus raudteeülesõit on Kaarjase kinnitusel vajalik veel selleks, et lähiaastatel kavandatakse sellel lõigul kiiruse tõusu 120 kilomeetrini tunnis. Lisaks on vanas Saku poolses ülesõidus toimunud alates 1998. aastast kuus avariid, neist kaks lõppesid inimohvritega.
Uus Männiku raudteeülesõit valmis koostöös Maanteeameti, Saku Valla ja Edelaraudtee Infrastruktuuri AS-iga. Raudteeülesõidu ehitas GoTrack OÜ, signalisatsiooni paigaldas Corle OÜ, juurdepääsutee rajas TREV2 AS ning projekteeris T-Model OÜ. Tööde kogumaksumus oli 63 000 eurot.