Autor: Anne Oja • 29. september 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Läti raudteefirma: meile pole Rail Balticat vaja!

Läti raudteefirma Latvijas Dzelzcelš (LDz) juht Ugis Magonis ütles, et Rail Balticale kuluv raha tuleks kasutada hoopis Läti raudteevõrgu elektrifitseerimiseks, edastas ajaleht Neatkariga Rita Avize.

Rail Baltica projektil on kaks tappi, millest esimeses parandatakse olemasolevat raudtee infrastruktuuri ja alles teises avatakse tee kiirusel 120 km/h sõitvatele rongidele, selgitas Magonis. LDz tegelebki praegu olemasoleva raudteevõrgu parendamisega.

Rail Baltica teine etapp näeb ette täiesti uute rööpmete mahapanekut. "Ja siin on veel väga palju küsimusi, sest rahapaigutused on tohutud. Kuid pole infot selle kohta, mida need tagasi toovad, ja peamine, kust võtta (investeeringuteks vajalik - toim) raha," selgitas Magonis.

Tema sõnul käib jutt miljarditest lattidest ja kui Läti saaks kasvõi osa sellest rahast, oleks mõistlikum kulutada see Läti raudtee elektrifitseerimiseks. "See oleks palju efektiivsem ja odavam, kui maha panna uus raudteeliin ja mõju rahvamajandusele oleks samuti palju suurem," ütles Magonis.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077