Homme toimub Tallinnas rahvusvahline turismikonverents, kus Estonian Air tutvustab esmakordselt kaua oodatud uut strateegiat, teatas ettevõte.
29. septembril toimub Viru hotellis toimub rahvusvaheline turismikonverents, kus teiste esinejate seas tutvustab Estonian Airi nõukogu esimees Joakim Helenius esmakordselt ettevõtte strateegia väljatöötamise protsessi, uue strateegia nurgakive ja arenguvõimalusi. Helenius teeb konverentsil ettekande teemal "Estonian Air ja muutuv majanduskeskkond – uued väljakutsed ja võimalused".
Konverentsil osaleb ka lennufirma uus president Tero Taskila.
Seotud lood
Tallinna Lennujaama turundusjuht Erik Sakkov ütles, et pooldab Estonian Airi uut strateegiat. Julge unistamine pole patt, ütles Sakkov kommenteerides Estonian Airi ambitsioone kujundada praegune regionaalse lennufirma ärimudel ümber suure liinivõrgustikuga lennufirma mudeliks.
Estonian Airi uus strateegia, mis sisaldab endas sõlmlennujaamaks kujunemist ja uusi sihtkohti, pole siiani veel ühelegi lähedalasuvale lennufirmale edu toonud, ütles lennundusekspert ja kunagine Estonian Airi juht Erki Urva.
Täna rahvusvahelisel turismikonverentsil esinenud Estonian Airi nõukogu esimees Joakim Helenius tutvustas lennuettevõtte uue strateegia nurgakive, mille järgi kavandab Estonian Air oluliselt suurendada liinivõrgustikku ning sihtkohtade arvu.
Võrreldavate konkurentidega on meie kulubaas 15-20% odavam, kuid samas on meil koduturul vähem reisijaid, sõnas Estonian Airi president Tero Taskila.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.