Estonian Airi uus strateegia, mis sisaldab endas sõlmlennujaamaks kujunemist ja uusi sihtkohti, pole siiani veel ühelegi lähedalasuvale lennufirmale edu toonud, ütles lennundusekspert ja kunagine Estonian Airi juht Erki Urva.
Estonian Air kavatseb aastaks 2015 oma lennukiparki suurendada 14-15 lennukile ning hakata pakkuma uusi sihtkohti nii Euroopasse kui Skandinaavia riikidesse, vahendas Delfi.
"Ma võiks seda ütleda, et siiamaani on analoogiline strateegia eriti Ida-Euroopa riikides suht ebaõnnestunud," ütles Urva.
Ta tõi näiteks, et nii poolakate LOT kui tšehhide Czech Airlines on sama strateegiaga hädas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Meie lõunanaaber airBalticul on sama strateegia, täpselt sama strateegia," ütles Urva ja lisas, et ta siiski loodab, et Estonian Air on see üks ja ainus ettevõte, millel strateegia õnnestub.
Seotud lood
Alates tänasest pakub Estonian Air võimalust lennata oluliselt soodsamalt kui seni tänu toodetele ECO ja LIGHT.
Tallinna Lennujaama turundusjuht Erik Sakkov ütles, et pooldab Estonian Airi uut strateegiat. Julge unistamine pole patt, ütles Sakkov kommenteerides Estonian Airi ambitsioone kujundada praegune regionaalse lennufirma ärimudel ümber suure liinivõrgustikuga lennufirma mudeliks.
Täna rahvusvahelisel turismikonverentsil esinenud Estonian Airi nõukogu esimees Joakim Helenius tutvustas lennuettevõtte uue strateegia nurgakive, mille järgi kavandab Estonian Air oluliselt suurendada liinivõrgustikku ning sihtkohtade arvu.
Võrreldavate konkurentidega on meie kulubaas 15-20% odavam, kuid samas on meil koduturul vähem reisijaid, sõnas Estonian Airi president Tero Taskila.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.