Autor: Anne Oja • 13. september 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tallinna Lennujaam: reisijad on täna airBalticu peale kurjad

Lennujaama saabunud airBalticu reisijad olid täna lendude ärajäämise tõttu üsna ärritunud, sest mitmed neist pidid kogu oma lennuplaani ümber tegema, rääkis Tallinna Lennujaama juhatuse liige Erik Sakkov.

Sakkov ütles, et airBalticu ärajäänud reisid Tallinna Lennujaama tööd ei mõjuta, kuid on olnud väga pahaseid reisijaid. Terminalitöötajad on nad suunanud probleeme lahendama airBalticu kassasse, mis täna töötab. "Meie ei saagi seal midagi teha," kommenteeris Sakkov tunnistades samas, et pole kuulnud, et airBaltic oleks oma klientidele ärajäänud reiside eest hüvitist või mõnd muud lahendust pakkunud.

Küsimusele, kas airBaltic on Tallinna Lennujaamale võlgu, vastas Sakkov: Aus vastus on, et on jah." Võla suurust ei tahtnud Sakkov avaldada.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077