Majandusminister Juhan Parts kutsus Eesti Posti nõukogust tagasi Indrek Raudse ja Reet Roosi ning nimetas möödunud nädala käskkirjaga uuteks liikmeteks Vello Väinsalu ja Olle Koopi.
Äripäeva andmetel kuulusid Olle Koobile majandusraskustesse sattunud postiteenusefirmad D2D ja D2D Kuller, Eesti Posti endised konkurendid. Võlgade tasumise asemel otsustas Koop aga asuda skeemitama ja pika ninaga jäi näiteks Konkurentsiamet, mis nõudis Koopi firmadelt kokku üle 500 000 krooni.
Aastaid Eesti postiturul aktiivselt teenust osutanud firmade suhtes tekkis konkurentsiametil nõue mitmes järgus aastatel 2007-2010.
"Nõue on peamiselt tekkinud nimetatud ettevõtete suhtes läbiviidud täitemenetlustega, mille aluseks on olnud ettekirjutused ja universaalse postiteenuse makse tasumise teade," selgitas konkurentsiameti avalike suhete osakonna juht Maarja Uulits Äripäevale.
Artikkel jätkub pärast reklaami
2007. aasta nõue oli seotud D2D OÜ postiteenuse osutamise hinnakujundusega. 2009.-2010. aasta nõuded seondusid peamiselt universaalse postiteenuse maksega ning konkurentsiameti teabenõudele mittevastamisest tulenenud sunnirahaga. Need nõuded, mida on kokku ligi 535 000 krooni (34 200 eurot), liikusid pärast D2D ja D2D Kulleri ühinemist R.D.F. Marketingiga edasi R.D.F.-le kui firmade õigusjärglasele. Praeguse seisuga käsitletakse neid pankrotiprotsessis ja on seega tasumata.
Seotud lood
Majandusminister Juhan Parts kutsus Eesti Posti nõukogust tagasi Indrek Raudse ja Reet Roosi ning nimetas möödunud nädala käskkirjaga uuteks liikmeteks Vello Väinsalu ja Olle Koopi.
Eesti Posti vastne nõukogu liige Olle Koop teatas, et ta ei ole oma firma (D2D ja D2D Kuller) tegevust lõpetades tegelenud skeemitamisega ning tal on hea kompetents postiteenuste valdkonnas.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.