Politsei tegi jälle reidi raskveokite kontrollimiseks, milles selgus, et rohkem kui pooltel juhtudel avastati erinevaid rikkumisi.
Kõige rohkem esines töö- ja puhkeaja rikkumisi – nende vastu patustas 12 raskeveoki juhti. Peeti kinni kaks ülekaalulist sõidukit. Neli sõidukit suunati erakorralisele tehnoülevaatusele. Peeti kinni üks juhtimisõiguseta juht ning üks kiiruseületaja.
Lõuna prefektuuri vanemliiklusametnik Ove Saar ütles: „ Operatsiooni tulemused näitavad, et töö- ja puhkeaja nõudeid rikkudes sõidetakse ikka palju üleväsinuna. Väsinud sõidukijuht, eriti väsinud raskeveoki juht on aga liikluses teatavasti väga ohtlik nii iseendale kui kaasliiklejatele. Seega tuleb töö- ja puhkeaja nõuetest rangelt kinni pidada. Teine tähelepanek puudutab ülekaalulisi veokeid – juhtidel tuleks ikka jälgida nii koorma paigutust veokil kui ka selle kaalu.
Operatsiooni käigus avastatud rikkumiste iseloom näitab, et peame koostöös Tööinspektsiooni ning Maksu-ja Tolliametiga raskeveokeid tõhusamalt kontrollima.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Politsei pöörab alanud nädalal üle Eesti suuremat tähelepanu raskeveokite tehnoseisundile ning veoki- ja ühistranspordijuhtide töö- ja puhkeaja nõuetest kinnipidamisele.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.