Politsei tegi jälle reidi raskveokite kontrollimiseks, milles selgus, et rohkem kui pooltel juhtudel avastati erinevaid rikkumisi.
Kõige rohkem esines töö- ja puhkeaja rikkumisi – nende vastu patustas 12 raskeveoki juhti. Peeti kinni kaks ülekaalulist sõidukit. Neli sõidukit suunati erakorralisele tehnoülevaatusele. Peeti kinni üks juhtimisõiguseta juht ning üks kiiruseületaja.
Lõuna prefektuuri vanemliiklusametnik Ove Saar ütles: „ Operatsiooni tulemused näitavad, et töö- ja puhkeaja nõudeid rikkudes sõidetakse ikka palju üleväsinuna. Väsinud sõidukijuht, eriti väsinud raskeveoki juht on aga liikluses teatavasti väga ohtlik nii iseendale kui kaasliiklejatele. Seega tuleb töö- ja puhkeaja nõuetest rangelt kinni pidada. Teine tähelepanek puudutab ülekaalulisi veokeid – juhtidel tuleks ikka jälgida nii koorma paigutust veokil kui ka selle kaalu.
Operatsiooni käigus avastatud rikkumiste iseloom näitab, et peame koostöös Tööinspektsiooni ning Maksu-ja Tolliametiga raskeveokeid tõhusamalt kontrollima.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Politsei pöörab alanud nädalal üle Eesti suuremat tähelepanu raskeveokite tehnoseisundile ning veoki- ja ühistranspordijuhtide töö- ja puhkeaja nõuetest kinnipidamisele.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.