Saaremaa Laevakompanii omanik Vjatšeslav Leedo praamiäri ei pruugi enam kaua kesta, sest riik kavatseb ise praamid ehitada ning saarte ja mandri vahel ise liiklust korraldama hakata, Saaremaale lubatakse aga püsiühendust, kirjutab Delfi.
Majandus -ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) tahab soetada Euroopa Liidu abirahade eest Hiiumaa liinile sobivad parvlaevad, mille ehitamisega on kavas alustada Euroopa Liidu uuel eelarveperioodil, mis algab 2014. aastast, teatas MKM Delfile.
"Esialgu on planeeritud läbi viia uuring Hiiumaa parvlaevaühenduse analüüsimiseks, uuringutulemuste põhjal on võimalik teha edasised otsused," teatas MKMi avalike suhete juht Kalev Vapper.
Riigi plaan on halb uudis praegu Hiiumaaga praamiühendust korraldavale Saaremaa Laevakompaniile, millel valmis mõne nädala eest just Hiiumaa liinile mõeldud parvlaev Hiiumaa.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuna valitsuse tegevusprogrammis on ette nähtud ka Saaremaa püsiühenduse rajamisega edasiminek, siis kavatseb riik Leedolt kogu ta äri üle võtta.
Saaremaa Laevakompanii ise riigi plaane kommenteerida ei taha.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.