• 28.04.11, 09:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

DSV tegi kasumis peale masu aastat hiigelhüppe

DSV Transport ASi 2010. aasta netokäive kasvas 33%, saadetiste koguarv kasvas 21,8% ning ettevõtte ärikasum kasvas 76,7%, ettevõtte juhtkonna seisukohalt on 2010. majandusaasta tulemus hea.
Rahvusvaheliste kaubavedude ekspedeerimisfirma DSV Transport ASile oli 2010. aasta hea aasta, sest eelnenud majanduskriisile järgnes küllalt hoogne taastumine ja turgudel tekkis veovõimsuste defitsiit, mis aitas ekspedeerimisfirma töömahtu kasvatada, selgub firma värskelt avaldatud aruandest. Firma netokäive oli mullu 743,5 miljonit krooni, mis on 184,5 miljonit rohkem kui 2009. aastal. 2010. aastal oli saadetiste koguarv 180 275, mis on 21,8% rohkem kui tunamullu.
Müügitulu 2010. aastal geograafiliste piirkondade lõikes Euroopa Liidus (Eesti, Taani Soome, Suurbritannia, jm riigid) kasvas pea kõikides riikides välja arvatud Rootsi suunal, kus müügitulu kahanes rohkem kui kaks korda. Müügitulu väljast pool liidu riike kasvas enim Šveitsi (peaaegu kolme kordne tõus), Valgevene, Venemaa ja muude liiduväliste riikides, kõige väiksem kasv müügitulus oli Norra suunal.
Müügitulu tegevusalade lõikes kasvas DSV Transpordil peaaegu 40% rahvusvahelise transporditeenuse ja ekspedeerimise osas. 24% kasvas tolli- ja intrastatiteenuste müügitulu. Peaaegu 10% kasvas ka Eestisisese transporditeenuste müük. Kõige suurem langus müügitulus oli laologistikateenuste osas, kus müügitulu 2010. aastal oli peaaegu 65% väiksem kui 2009. aastal

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kõige järsem kasv oli ettevõttel ärikasumis, mis suurenes 76,7% võrra ja ulatus 33 miljoni kroonini. Analüüsides varasemate aastate tulemusi võib öelda, et ettevõtte on tagasi 2008. aasta tasemel, mil ettevõtte püstitas müügikäibes viimase 10 aasta rekordi (767 miljonit krooni). Kümne aasta parim ärikasumi number jääb aga 2007. aastasse (51,3 miljonit krooni).
Ettevõte märkis aruandes, et alates Euroopa Liiduga liitumisest 2004. aastal kasvas sarnaselt kogu Eesti majandusega ka ekspedeerimisturg, siis 2007.a. teisest poolest kuni 2009. aasta lõpuni toimus tõsine ekspedeerimisturu langus. Alates 2010.a. märtsist pööras Eesti majandus kasvule ja vahepealsest seisakust tingituna toimus turul jäsk nõudluse kasv transporditeenuse järele. Üsna kiirelt saavutati veomahud, mis on võrreldavad kriisieelse perioodiga. 2011. aasta on kindlasti stabiliseerumise aasta ning erakordselt kiireid turuliikumisi ei ole ette näha.
2009. aastal omandas DSV Transport 100% tütarettevõtte aktsiad Valgevenes. DSV Transport BY 2010. majandusaasta lõppes ettevõttel 70,3 miljoni suuruse käibega ning 0,8 miljoni kroonise kahjumiga. 2011. aastal on tütarettevõtte eesmärgiks kindel kasumisse jõudmine. 2011. aasta käibeks oodatakse 87 miljonit krooni ja kasumiks 1,8 miljonit krooni.
Käesoleval aastal on DSV Eesti eesmärgiks seadnud saavutada netokäive 820 miljoni krooni ulatuses ning kasvatada saadetiste arvu 193 000-le. Samuti plaanib ettevõte arendada IT-keskkonda, mis annaks kiire ülevaate saadetiste ja autode geograafilistest asukohtadest.
DSV Transport AS kuulub rahvusvahelisse kontserni DSV A/S, mis on noteeritud Kopenhaageni börsil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uudised

Uudised
  • 30.05.25, 11:57
Eestist saab nüüd Lux Expressiga Palangasse ja Klaipėdasse
Uudised
  • 30.05.25, 11:35
Vestlusring | Ökonomist: USA tollitariifide trall tuleb Eestis tarneahela juhtimisest lihtsalt välja tõsta
Iga päev tuleb uusi uudiseid ja neid võiksid töösturid jälgida
Uudised
  • 30.05.25, 11:28
Kirjade ja pakkide saatmise hind tõuseb 1. juulist
Uudised
  • 30.05.25, 11:00
Air Balticu uue tegevjuhi kohale on üle 40 huvilise 30 riigist
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
Uudised
  • 29.05.25, 15:33
Hoiatus: sotsiaalmeedias levib valeinfo juhilubade väljastamisest Eestis
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.

Hetkel kuum

Kõik 2000 veokit tarnitakse Girtekale veel selle aasta jooksul.
Uudised
  • 29.05.25, 12:08
Leedu Girteka sõlmis aasta suurima veokiostutehingu
Rene Frolov tõi meie kliimaeesmärkide tegeliku seisu puust ja punaselt turuosaliste ette. Seis on pehmelt öeldes...masendav.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Ehkki palk kasvas sektoris Eesti keskmisega võrdselt, siis palga number jääb Eesti keskmisele endisele enam kui paarisaja euroga alla.
Uudised
  • 28.05.25, 09:06
Veonduse ja laonduse palgatõus võrdne Eesti keskmisega
Rünnakus Odessa sadamale hukkus vähemalt kaks HHLA täätajat, mitmed said raskeid vigastusi.
Uudised
  • 26.05.25, 15:35
Venemaa raketirünnakus Odessa sadamale hukkus mitu HHLA töötajat
Saksa ja Poola veokite läbisõit Saksamaa tasulistel teedel vähenes, Leedu veokite oma aga ainsana kasvas.
Uudised
  • 27.05.25, 15:42
Veokiliiklus Saksamaal taas languses, ainsana on võidus Leedu vedajad
Parim tarneahelajuht 2025 Ellyt Talv.
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.
Suurim laevandusettevõte, suurimad palgad. MSC Eesti on tööjõumaksude maksjate “positiivse” edetabeli kindel liider.
TOP
  • 16.05.25, 14:49
TOP 2 x 100: veondus- ja laondussektori parimad ja halvimad tööjõumaksude maksjad
LED ohutusmärgistus on ideaalne lahendus, kui soovite vastupidavat ja kulumiskindlat märgistust betoonile, seintele või muudele pindadele. Kauba väljastuse ooteala.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele