Aktiivne väikeinvestor Arvo Nõges ütles Delfi Majandusele, et enne kui saab hakata rääkima Eesti Posti börsile viimisest tuleks see ettevõte teha korda ning muuta kasumlikuks.
"Mina sellisel kujul Eesti Posti aktsiast kindlasti huvitatud ei ole, sest enne tuleb see firma ikkagi korda teha ning kasumlikuks muuta, kui saab hakata börsist rääkima, praegu on Eesti Post selgelt näide halvast riigipoolsest majandamisest," sõnas Nõges.
"Mul on olnud mõningaid kokkupuuteid Eesti Posti asjaajamistega, mis annabki mulle kindlust väita, et selle ettevõtte sisu ja juhtimine on mädad, kuid ma ei oska vastata, et mis on motiivid ettevõtte börsile viimiseks, tõenäoliselt on neil vaja raha, et areneda," kinnitas Nõges.
Mulle jääb aga mulje, et riik samuti ei tea, mida selle ettevõttega pihta hakata, kuid postiteenus ei ole nii seksikas, et tegemist võiks olla aga rahvaaktsiaga, rääkis väikeinvestor ning lisas, et ettevõtte plaanid laieneda on kui udujutt. "Nende plaanid laieneda Lätti ja Leetu ongi vaid plaanid, sest mõlemas riigis on samasugune postifirma juba ees ootamas, kuid hoopis olulisemad tegijad on meist põhjapool, kes võiksid olla huvitatud Eesti Posti ostmisest," lisas Nõges.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Hansapanga üks asutaja ning investor Heldur Meerits ütles Delfi Majandusele, et Eesti Posti avalikuks ettevõtteks muutmine oleks niigi kokku kuivanud Tallinna börsile kasulik, samas usub ta ka, et posti- ja logistikafirma on võimeline kasumit teenima.
Posti- ja logistikafirma Eesti Posti nõukogu esimees Meelis Atonen kutsus kokku pressikonverentsi.
Äripäeva teada on riik Eesti Posti osas põhimõttelist otsust langetamas. Kuid kas see tähendab osaluse müümist mõnele rahvusvahelisele suurkontsernile, näiteks Soome riigile kuuluvale Itellale, või hoopis aktsiaemissiooni ja Tallinna Börsile tulekut?
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.