• 26.04.11, 11:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muuga sadamasse saabub esimene tanker Murmanskist

Muuga sadam tugevdab positsiooni piirkonna transiidi sõlmpunktina, sest Venemaalt Põhja- Jäämere-äärsest Murmanski sadamast tuleb siia esimene tanker.
65 000-tonnise kandevõimega tanker Stena Primorsk on esimene tanker, mis toob Tallinnasse kaupa Venemaa Põhja-Jäämere-äärsest Murmanski sadamast. Masuudilaadungiga tanker saabub Muuga sadamasse 26. aprillil 2011, et järgmisel päeval siirduda kai äärde ning laadida pardal olev masuut Vopak E.O.S.’i terminali.
“Stena Primorski saabumisel Tallinnasse on sümboolne tähendus. Sellega laiendab  Vopak E.O.S. oma Muugal asuvate terminalide haaret ka turgudele, mis on majanduslikus mõttes kättesaadavad vaid suurte tankeritega,” ütles Vopak E.O.S.’i juhatuse esimees Arnout Lugtmeijer. “Lisaks kaubasaadetistele Läänemere väiksematest sadamatest on viimasel kahel aastal Muugale jõudnud alused Musta mere sadamatest Novorossiiskist ja Odessast, Euroopa naftakaubanduse keskusest Rotterdamist ning isegi Mehhiko lahest ja Venetsueelast. Nähtavasti on naftatoodetega kauplevad firmad leidnud uusi võimalusi, kuidas meie terminalide kaudu jõuda otse kaugematele turgudele.”
Stena Primorsk, mille kodusadam on Liverpool, ehitati 2006. aastal ning aluse maksimumkiirus on 13,8 sõlme (ligi 26 km/h).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tanker Stena Primorsk
7 fotot
  • Tanker Stena Primorsk
  • Foto: MarineTraffic.com

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele