Möödunud nädalal kolmenädalase värbamistsükli lõpetanud värbamis-ja koolitusprogramm "Ekspordirevolutsioon" meelitas endaga liituma 60 ettevõtet ja 511 potentsiaalset ekspordijuhti. Aasta pärast peaks värskete oskustega äss müüma miljoni euro eest.
Nii suurt huvi ekspordikoolituste vastu ei osanud korraldajad loota, märkis programmi eestvedaja Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits.
„Et kandideerinud inimestest vastas konkursi nõuetele üle 200 inimese, siis on meie järgmiseks ülesandeks viia kõik need inimesed kokku 60 tööandjaga,“ rääkis Naarits. „Sellist massilist kokkuviimist pole Eestis varem tehtud, kuid loodame, et juba aprilli lõpuks on meil olemas 25 ettevõtet, kes on endale leidnud igaüks ekspordijuhi ja kelle koolitamisega saame algust teha. Ukse taha jäänud paaridele ja kandidaatidele pakume võimalust oma raha eest teatud osa koolitusest siiski kaasa teha.“
Õppeperiood on programmis 12 kuud, mille jooksul õpetatakse kogemusteta inimene välja. Ettevõtted on Naaritsa sõnul nõustunud vähemalt 12 kuulise töölepngu sõlmimisega uute ekspordi müügijuhtidega, mis tagab töö õppimise aja jooksul. "Eeldame, et uus ekspordi müügijuht suudab aasta peale õpetamise lõppu müüa vähemalt ühe miljoni euro eest," kommenteeris Naarits Logistikauudistele.
"Ekspordirevolutsioon" on EAS ja Marketingi Instituut käivitatud ekspordispetsialistide värbamis – ja koolitusprogramm.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Homme hakkavad 200 ekspordijuhiks pürgijat end 31 kohalikule ettevõttele müüma.
Majanduse kasvumootorina tuhisevale ekspordivedurile visatakse kütet alla – EAS ja Marketingi Instituut kavatsevad teha ekspordirevolutsiooni, käivitades uue ekspordispetsialistide värbamis – ja koolitusprogrammi.
Eelmisel nädalal väljakuulutatud EASi ambitsioonikas värbamis- ja koolitusprogrammiga Ekspordirevolutsioon liitus nädalaga 20 ettevõtet.
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.