Eelmisel nädalal väljakuulutatud EASi ambitsioonikas värbamis- ja koolitusprogrammiga Ekspordirevolutsioon liitus nädalaga 20 ettevõtet.
Teist samapalju on positiivselt meelestatud, kuid pole juhatuste tasemel osalemisotsust veel langetanud, märkis programmi vedava Marketingi Instituudi juhataja Anu-Mall Naarits.
„Nii suur huvi on isegi natuke ootamatu ja tähendab, et kokku võib veebruari lõpuks 25-le EASi poolt toetatud kohale kvalifitseeruda vabalt üle viiekümne ettevõtte, kelle vahel läheb siis pingeliseks heitluseks parimate ekspordijuhi kandidaatide peale,“ kommenteeris Naarits. „Paljud ettevõtted on meiega ise ühendust võtnud, kellest enamus otsib endale ekspordijuhti Skandinaavia ja Euroopa teistele turgudele sisenemiseks.“
Programmis osaleda sooviva Tallinna külje all Viimsis klaas- ja süsinikplastist kanuusid ja süstasid tootva ja neid tänaseks enam kui 30 riiki eksportiva Tahe Kayaks OÜ müügi- ja turundusjuhi Janek Pohla sõnul meelitas neid programmiga liituma soov leida endale uus inimene eskpordimüügi peale. „Lähema kahe aasta jooksul tahaksime oma positsioone ennekõike Põhjamaades ja Kesk-Euroopas hoida ja tugevdada, uusi turge otsida praegu plaanis pole, lisas Pohla. Ettevõte ootab ekspordijuhilt lisaks aktiivsusele ka järjepidevust ja süsteemsus, sest ekspordis pole võimalik lühikese ajaga tulemusi saavutada.
EAS ja Marketingi Instituut kavatsevad teha ekspordirevolutsiooni ja käivitasid selleks möödunud nädalal ekspordispetsialistide värbamis – ja koolitusprogrammi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Majanduse kasvumootorina tuhisevale ekspordivedurile visatakse kütet alla – EAS ja Marketingi Instituut kavatsevad teha ekspordirevolutsiooni, käivitades uue ekspordispetsialistide värbamis – ja koolitusprogrammi.
Möödunud nädalal kolmenädalase värbamistsükli lõpetanud värbamis-ja koolitusprogramm "Ekspordirevolutsioon" meelitas endaga liituma 60 ettevõtet ja 511 potentsiaalset ekspordijuhti. Aasta pärast peaks värskete oskustega äss müüma miljoni euro eest.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.