Tegemist ekspordijuhtide leidmise programmi Ekspordirevolutsioon töömessiga. Kandidaadid saavad end tunni jooksul kordamööda kõigile huvipakkuvatele ettevõtetele tutvustada. Selle tulemusel valivad ettevõtted välja kümme inimest, kes neile enim sümpatiseerisid ja lepivad nendega samaks päevaks kokku pikemad intervjuud.
„Selline üheks tunniks ettevõtete ja tööotsijate kokkuviimise moodus on meie teada esimene analoog Eestis,“ kommenteeris EASi juhatuse liige Maria Alajõe. Tema sõnul tingis sellise formaadivaliku soov lasta programmi kandideerinud ettevõtetel endil näha kõiki kvalifitseerunud tööotsijaid, mitte teha eelvalikuid nende eest. „Meie eesmärk on saada töömessi tulemusena kokku 25 ettevõtet, kellest igaüks on endale sobiva ekspordijuhi kandidaadi leidnud.“
Ekspordirevolutsiooni programmi vedava Marketingi Instituudi juhi Anu-Mall Naaritsa sõnul resideerib 15% ekspordijuhiks pürgijatest väljaspool Eestit ja osa sõidab Eestisse spetsiaalselt vaid töömessiks. „Tulijaid on Saksamaalt, Iirimaalt, ehk mujaltki,“ kommenteeris Naarits.
Ekspordirevolutsioon on aastane arenguprogramm, mille käigus otsitakse paralleelselt 25 ekspordipotentsiaaliga Eesti ettevõtet ja 25 kõrgharitud ja vähemalt kahte võõrkeelt valdavat välismaal elamise kogemusega noort tööotsijat, kes oleksid huvitatud nendes ettevõtetes ekspordijuhina töötamisest.