• 26.01.11, 16:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pisivedajad suruvad meredel hindu alla

20 suuremat laevaliini hoidsid septembri lõpu seisuga enda käes ligi kolmveerandit turust. Penetratsioon vastas nelja aasta tagusele ajale ja oli vaid veidi suurem aasta varasemast ehk pisivedajad on suurtele edukalt pinnuks silmas.
Turuosa säilimine viitab Transportweekly vahendatud raporti kohaselt, et väikeliinid konkureerivad edukalt gigantidega.
Samas väheneb sel aastal liinide kasumlikkus oodatuga võrreldes ilmselt poole võrra ehk ca 6 mld euroni. "See võib olla ka märkimisväärselt madalam kui liinid jätkavad hindadega kaubaruumide täitmist," viitas raport aasta alguses ootamatult alanud hinnalangusele, ehkki oodati hindade tõusu.
Drewry raport prognoosib tänavu suurematel Ida-Lääne suunalistel liinidel hindade langust seitsme protsendi võrra. Põhjuseks uute laevade liinile jõudmine, mis suurendab veovõimsust 8,5% võrra.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 14.01.11, 12:16
Nõudlusest hoolimata lükkus mereveo hinnatõus edasi
Suurepärasest täituvusest hoolimata otsustasid laevaliinid 250-300 USA dollarini TEU kohta ulatuvad hinnatõusud Euroopa-Aasia suunalistel liinidel klientide hoidmiseks märtsini edasi lükata.
Uudised
  • 27.01.11, 10:10
Maersk: konteineriturg kasvab tänavu mullusest kiiremini
Maailma suurim merekonteinerivedaja A.P Moeller Maersk prognoosib alanud aastaks üleilmse konteinerituru kasvamist kaheksa protsendi võrra, mis ületab paari protsendipunkti võrra mullust tulemust.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele