Elektriraudtee AS rongidega sõideti mullu 2 925 765 korral. Võrreldes 2009. aastaga langes reiside arv 5%.
2010. aasta piletitulu oli 34,5 miljonit krooni. Võrreldes 2009. aastaga kahanes müügitulu 1,2 miljoni krooni võrra.
„Reiside ja piletitulu vähenemise taga võib peaasjalikult näha meie areaalis toimunud raudtee remonttöid, mis muutsid reisijatele rongitranspordi ebamugavamaks,“ selgitas Elektriraudtee avalike suhete juht Norbert Kaareste.
„Samas tagavad EVR Infra poolt tehtavad suuremahulised ehitustööd, et 2013. ja 2014. aastatel Eestisse saabuvad uued reisirongid saavad sõita uuel, renoveeritud ja probleemivabal raudteel,“ lisas Kaareste.
Möödunud aasta oli Elektriraudteele murranguline, kuna kasutusele võeti Harjumaa esimese ühistranspordi-ettevõttena elektrooniline piletikandja, mis on kasutatav ka maksevahendina. „Ajal, mis teised ühistranspordiettevõtted tõstavad piletihindu, et hakkama saada peenrahaga arveldamisel, on meie reisijad sellest olukorrast tänu uuele piletimüügisüsteemile säästetud,“ sõnas Kaareste.
Lisaks allkirjastas ettevõte ka uute reisirongide hankelepingu, mille kohaselt tarnib Šveitsi rongitootja Stadler Bussnang AG-ga Eestisse aastatel 2012 kuni 2014 kokku 18 elektrirongi ning 20 diiselrongi. Elektrirongide soetamist finantseerib 85% ulatuses Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond.
Elektriraudtee AS teenindab reisijaid Tallinn-Aegviidu, Tallinn-Keila, Tallinn-Riisipere, Tallinn-Paldiski, Tallinn-Klooga-rand ja Tallinn-Pääsküla elektrirongiliinidel. Elektriraudtee AS on 100% riigi omanduses olev ettevõte.
Seotud lood
Detsembris 2024 taasavati pidulikult Pariisi Notre-Dame’i katedraal, kuhu jõudis kingitusena ka Estonia klaver. Klaveri kinkisid katedraalile Eesti ettevõtjad ning õrna, ent samas üle poole tonni kaaluva pilli keeruka transpordi Prantsusmaale organiseeris heategevusena DSV Estonia.