November oli Läti raudteefirmale LDz tagasilöök, kuna kaubamahtudes jäädi taas alla eelmise aasta tulemusele.
November oli Läti raudteefirmale LDz tagasilöök, kuna kaubamahtudes jäädi taas alla eelmise aasta tulemusele, kirjutas Logistikamaailm.
LDz vedas novembris 4,15 miljonit tonni kaupa. Seda on napilt vähem kui eelmise aasta 4,2 miljonit tonni. Allajäämine 2009. aasta novembrile tähendab, et Läti raudteefirma ei ole suutnud siiski kaubamahte pöörata tõusutrendile. Kuni augustini olid Läti raudteefirma kaubamahud eelmise aasta sama kuuga võrreldes väiksemad (v.a. aprillis). Septembri ja oktoobri tulemused aga ületasid 2009. aasta vastavate kuude kaubanahte, mis andis lootust, et Lätis on raudteeveod mõõnast üle saanud ja pöördunud tõusule. Novembri tulemus jäi paraku taaskord 2009. aasta kaubamahtudele alla.
Aasta kokkuvõttes oli LDz novembri lõpuks kokku vedanud 45 miljonit tonni kaupa, mida on eelmise aasta samast ajast 8% vähem.
Sarnaselt Eesti Raudtee infrastruktuuri kaubavedudega on Läti raudteefirmas LDz enim vähenenud importveod. Võrreldes eelmise aastaga on neid vähem 12,2%. Seevastu eksportveod on 46,3% plussis. Kuid eksportvedude osakaal on impordiga võrreldes üle kümne korra väiksem.
Seotud lood
Novembris veeti Eesti Raudtee infrastruktuuril 2,7 miljonit tonni kaupa, mis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on üle 21% rohkem.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.