Me oleme oma kliente teavitanud, et meie töö on raskete lumeolude tõttu Euroopas häiritud ning küllap kliendid saavad aru, mis toimub, ütles logistika- ja transpordifirma ASi Linford tegevjuht Mihkel Vahe.
„Loodusjõudude vastu ei saa - tegu on force majoriga, mille tõttu kannatavad kõik, ka tarbijad,“ nentis Vahe ja lisas, et eriti häiritud on isotermiliste kaupade ehk toidukaupade transport Eestisse.
Vahe sõnul saavad nad informatsiooni oma autojuhtidelt ja selle kohaselt on mitmel pool liiklus raskeveokitele suletud. „Veokid seisavad ja ootavad, millal pääseb liikuma ehk millal pannakse vastavad märgid välja,“ lausus Vahe. „Samas väikeautod võivad sõita.“
Raskete lumeolude tõttu ei tohi raskemad kui 7,5 tonnised veoautod sõita näiteks Saksamaa kõige suurema asustustihedusega liidumaa Nordrhein-Westfaleni kiirteedel. Sarnase keelu on kehtestanud raskete lumeolude tõttu ka Belgia, Luksemburg ja Prantsusmaa.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuna traditsioonilised transpordivõrgustikud on kannatada saanud, peavad tootjad otsima alternatiivseid transpordiviise, kirjutab Logistics Manager.
Öösel sadanud lumi sulges hommikul Saksamaa suurima, Frankfurdi lennujaama. Londoni Heathrow suutis hommikul teenindada vaid 30% lendudest.
Saksa kõige suurema asustustihedusega liidumaa Nordrhein-Westfalen keelustas veoautodel mis on raskemad kui 7,5 tonni kiirteedel sõitmise.
Minu teada meil ükski auto praegu lume tõttu Euroopas ummikus ei seisa, kuid veograafikud on oluliselt aeglasemad, sest autod ei jõua õigel ajal õigesse kohta, ütles ASi Transpoint International tegevjuht Meelis Mäe.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.