Tallinna lennujaama juhatuse liige Erik Sakkov usub, et Ryanair võib Eesti lennundusturul osutuda võimsaks tegijaks, kuid selleks peavad inimesed ettevõtte koos karmide reeglitega omaks võtma.
"Teatud mõttes algas täna tõepoolet uus ajajärk, sest Ryanairi tulek suurendab drastiliselt lennuvõimalusi, aga ma tahaks siiski jääda tagasihoidlikuks. Inimesed peavad esmalt õppima Ryanairiga lendama," rääkis Sakkov ERR-i uudisteportaalile.
Sakkov selgitas, et tänasele esimesele lennule Düsseldorfi saabus 16 inimest käed taskus, kes polnud kodus check-in'i ära teinud ning pardakaarti välja trükkinud.
Nüüd pidid nad nad minema kassasse ja maksma oma 20 eurosele piletile 45 eurot lisaks. Osa inimesi saabus ka üleliigse pagasiga, mille eest tuli välja käia kuni 60 eurot lisaks, tõi Sakkov näiteks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Sel nädalal tegi Tallinnast esimese lennu odavlennufirma üks suunanäitajatest - Ryanair. Lisaks tulevastele sihtkohtadele ja turismivoogudele satub lennufirma tihti tähelepanu alla kasina teenuse tõttu.
Esimeses kvartalis kolmandiku võrra käivet kergitanud odavlennufirma Ryanair teatas, et tõstab piletihindu 12% võrra ning hakkab 10 euro eest soovijatele suuremat jalasirutusruumi pakkuma.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.