Maandumine Singapuris toimus turvaliselt, keegi lennuki pardal viibinud 440 reisijast ja 26 meeskonnaliikmest vigastada ei saanud.
Õnnetuse uurimisega hakkavad tegelema Austraalia võimud ja Prantsuse tsiviillennuõnnetuste tehnilise uurimise büroo BEA, Airbus tagab neile kooskõlas Rahvusvahelise Tsiviillennunduse Organisatsiooni ICAO rahvusvahelise konventsiooni lisale 13 kogu vajaliku tehnilise abi.
Airbusi spetsialistid on juba asunud teele Singapuri.
Airbus avaldab täiendava informatsiooni niipea kui õnnetuse üksikasjad on leidnud ametliku kinnituse.
Uurimise eest vastutavad aga täiel määral asjaomased ametivõimud.
Õnnetusse sattunud reisilennuk registreerimisnumbriga VH-OQA anti Guantase kasutusse 19. septembril 2008, tänase seisuga oli lennutunde kogunenud ligikaudu 8165.
Lennuki jõuallikateks olid neli Rolls-Royce Trent 900 mootorit.