• 29.10.10, 15:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Logistikategu: Itella ja Express Post teevad koostööd

Itella Information ja Express Post investeerisid 0,3 miljonit krooni, mille aastakäibeks teenitakse 2010. aastal 6 miljonit krooni.
Itella ja Express Posti logistikateo kirjeldus:
Itella Information on suurim lihtkirjade printimisteenuse pakkuja Eestis;
Express Post on suuruselt teine postiteenuste osutaja Eestis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesmärk – kiirendada oluliselt kirisaadetiste teekonda trükist postkastini, tehes seda soodsamalt ja kvaliteetsemalt.
Tulemus – Itella ja Express Posti andmebaaside automaatne koostöö, mis võimaldab teostada kojukandeks vajaliku sorteerimise enne trükkimist.Koostöö tulemus kliendile - alanes kojukande hind, tõusis kiirus ja kvaliteet.
Antud lahendus ei nõua suurt investeeringut sorteerimismasinale, kaotati trükijärgne füüsiline sorteerimine ning trükiprotsess võib alata varasemast hiljem ja lõppeda vahetult enne kojukannet. Kirisaadetised edastatakse otse Express Posti kirjakandjatele nende kanderingi läbimise järjekorras.
Lahenduse investeering ~0,3 miljonit krooni. Koostöö aastakäive aastal 2010 on 6 miljonit krooni.

Seotud lood

Uudised
  • 02.11.10, 17:17
Logistikateole saab anda alates tänasest avaliku hääle
Väljakujunenud traditsiooni kohaselt valitakse igal sügisel aasta parim logistikasaavutus. Konkursi Aasta Logistikategu eesmärgiks on tunnustada oma tööle pühendunud logistikajuhtide poolt saavutatud edu organisatsioonile püstitatud eesmärkideni jõudmisel.
Uudised
  • 29.10.10, 14:59
Logistikateo auhinnale kandideeris vaid viis parendust
Tänavusel Aasta Logistikateo konkursil on viimaste aastate väikseim arv kandideerijaid. 
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele