• 20.10.10, 16:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ohtlikud veosed parvlaeval koos reisijatega

Uue parvlaeva tulekuga Kuivastu–Virtsu liinile kadusid laevagraafikust ohtlike veoste eraldi reisid. Väinamere Liinide ja veeteede ameti kinnitusel on reisijate ohutus tagatud.
Bensiini ja gaasi tuuakse Saaremaale reeglina paar korda päevas, hommikul kella 10 ja õhtul kella 6–7 ajal. Kui varem veeti neid üle väina eraldi, siis nüüd sõidavad plahvatusohtlikud veokid ühel laeval koos tavareisijatega, vahendas “Aktuaalne kaamera”.
“Ohtlike veoste mõiste on väga lai. Kui on tegemist kõige tavalisema vedelkütusega, siis seda on nüüd võimalik uutel laevadel koos reisijatega vedada, kuna uus laev on avatud tekiga," selgitas Väinamere Liinide juhataja Urmas Treiel.
Veeteede amet on andnud vastavad load mõlemale parvlaevale, nii Saaremaale kui ka Muhumaale. “Ohutus on tagatud erinevate lisameetmete ja koolitustega, mis on pidevad,” ütles veeteede ameti laevade järelevalve osakonna juhataja Marek Raud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Tea Taruste

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele