Autor: Rivo Sarapik • 16. september 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

airBaltic: kampaaniaga testisime liine, mida jätta, mida mitte

Läti lennufirma airBaltic asepresident Janis Vanagsi sõnul testiti sel nädalal lõppenud müügikampaaniaga mõne lennuliini elukindlust. "Absoluutselt oli see test talvehooajaks," selgitas Vanags. "Seda teevad lennuliinid üle maailma."

"Tahame anda igale turule võimaluse, võibolla inimesed ei teagi, et me näiteks Rootsi lendame ja kampaaniaga saab seda näidata. Kuna nõudlus oli oodatust madalam, siis otse loomulikult peatame liini talveks. Samas tahame Eesti turul kasvada ja kevadel plaanime liinid tagasi tuua," selgitas Vanags. "Meie eesmärk on odav hind ja me ei saa lubada seda, et näiteks Tallinn-Vilniuse liinil reisijad maksaksid kinni kahjumlikku Stockholmi liini." Viimane teenis Vanagsi sõnul suvel kasumit esimesest kuust.

Lisaks Stockholmile kärbib airBaltic otselende veelgi. Lennufirma lennuplaani järgi teeb viimase otselennu Soome Lappeenrantasse järgmisel reedel. 30. septembrini saab lennata otse Turu/Oulu liinil. Seitsmelt lennult viiele kahaneb liiklus ka alles jääval Riia liinil. "Siin tuleb võrrelda eelmise hooajaga, septembriga võrreldes sel aastal lende küll väheneb, kuid eelmise hooajaga on üks lend ehk kolm protsenti rohkem," rõhutas Vanags.

14. septembril lõppenud kampaania raames müüdud ja tühistatud lendude klientidele pakub lennufirma Vanagsi kinnitusel kas raha tagasi või alternatiivse viisi sihtkohta jõudmiseks.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077