Tartus kuueks ja pooleks aastaks palju kära tekitanud linnaliinide teenindamise hanke võitnud SEBE teatas, et värbab hanke täitmiseks 130 bussijuhti ja ostab poolsada uut bussi.
“Otsime oma meeskonda bussijuhte, kes oleksid viisakad ning kohusetundlikud klienditeenindajad. Just bussijuhist, tema sõidumaneerist, reisijatega suhtlemisest ning bussist hoolimisest sõltub väga palju pakutava teenuse kvaliteet,“ annab SEBE juhatuse esimees Kuldar Väärsi teada.
SEBE annab tööd 400-le inimesele, kellest 250 on bussijuhid.
Tartu linna bussiliiniveo leping kehtib 1. jaanuar 2011- 30. juuni 2017.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eile kirjutasid Tartu linn ja Hugo Osulalel kuuluv AS SEBE alla liiniveolepingule kuueks ja pooleks aastaks. Hanke tühistamist taotlesid nii Arvo Sarapuu suurosalusega Harjumaa Liinid kui Marcel Vichmannile ja Tiit Pruulile kuuluv GoBus.
Arvo Sarapuu suuromandusega Harjumaa Liinid taotlevad Tartu linna bussiveohanke (aastaiks 2011-2017) kehtetuks tunnistamist, sest hanke võitjal SEBEl on maksuvõlg ning pakkumine 10 mln krooni võrra liiga odav.
Tartu linna bussiliine hakkab teenindama riigihanke võitnud AS Sebe, teatab linnavalitsus.
Transpordi Ametiühing töötab selle nimel, et Tartu linnaliinidel lõpetava GoBusi bussijuhtid saaksid tööd veohanke võitnud bussifirmas SEBE.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.