• 16.07.10, 10:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuno Väin: Muuga sadama võimalusi juba luuratakse

CF&S Estonia AS tegevdirektor Kuno Väin on kindel, et Muuga sadama laiendus tasub end pikas perspektiivis ära, sest pea need kaubamahud kasvama ei hakka.
"Võib-olla homme seda kaupa, mida läbi Muuga vedada, veel ei ole. Aga ülehomme kindlasti," on Väin optimistlik. "Mis puudutab sadama laiendust, siis on see kindlasti vajalik, et meie väiksel riigil midagi ette näidata. Et see poleks ainult paberil või kellegi fantaasiates, vaid reaalselt olemas. Tükk toredat asja, ma arvan," rääkis ta, lisades, et tegemist on väga pika perspektiiviga äri ning kaid ei ehitata ju üheks hooajaks.
Väin kinnitas, et konteinerveod liiguvad vaikselt kriisist välja: hinnad tõusevad, laevad on täis… "See näitab, et turul on nõudlus olemas. Võime töötada läbi 350 TEUd – see on väga suur hapnikuvaru. Eestil on valmisprodukt, millel on reserv ning teadaolevalt seda siit-sealt kal uuratakse," märkis Väin.
Mahtude kasv tuleks tema sõnul põhiliselt Aasia suunalt, aga ära ei saa unustada ka Ameerikat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 15.07.10, 11:13
Muuga sadama miljardiline konteinerterminal sai valmis
Euroopa Liidu abiraha toel valmis Muuga sadama idaosas ligi miljard krooni maksev täiendav konteinerterminali infrastruktuur, mis võimaldab sel alal teenindada kuni 350 tuhat TEU-d aastas.
Uudised
  • 15.07.10, 17:30
Alar Valt: mereveo turul kriis jätkub
Muuga sadama idaosas ligi miljard krooni maksev täiendav konteinerterminali infrastruktuur võimaldab teenindada kuni 350 tuhat TEU-d aastas. Ookeani Konteinervedude OÜ juhatuse esimehe Alar Valti arvates on seda liiga palju.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele