2012. aastaks peavad kõik sõidukite tehnoülevaatuspunktid olema varustatud videokaameratega, et vältida pettust, ent nõude täitmisega seoses on veel palju segast ja küsimusi tekitavat.
Kõik 90 Eesti ülevaatuspunkti peavad hiljemalt 2012. aasta alguseks iga ülevaatusliini juurde üles panema vähemalt kaks kaamerat ja salvestusseadmed. Videosalvetused lähevad edasi maanteeameti keskserverisse, kust vastavalt vihjetele saab rikkumisi tuvastada, vahendas ERR Uudised.
Maanteeameti pressiesindaja Timo Vijar ei osanud Aktuaalsele Kaamerale öelda, kui palju see maksma läheb, ent tema sõnul on üleminekuks ette nähtud poolteist aastat piisav, et tehnoülevaatajad saaksid videoseadmed muretseda.
Tehnoülevaatajate hinnangul on aga videokaamerate süsteemis veel palju segast ja küsimusi tekitavat: kelle kaamerad, kuidas salvestavad, kas kohaliku või võrguühenduse kaudu peab see ka mujal nähtav olema?
Tesman Auto juhataja Einar Soe sõnul pole maanteeametilt tulnud veel ühtegi ametlikku juhendit ega juhist, kuidas see asi toimima hakkab.
Maitene OÜ juhataja Mait Miller rääkis, et kaamerad neid ei sega, aga nad ei soovi omast taskust riigiametnike saamatust kinni maksta. Tema sõnul on aga eriti taunitav, et riik viitab kaamerate paigaldamisest rääkides pidevalt ülevaatuspunktide kehvale mainele, tuues näiteks kohtusse jõudnud kahe ülevaatuspunkti altkäemaksuasja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
1. jaanuaril 2011. aastal hakkab kehtima uus liiklusseadus, millega riik seadustab videovalve kaamerate paigaldamise sõidukite tehnoülevaatuspunktidesse.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.