Lennukid A320 on mõeldud peamiselt Euroopa liinidele. Lisaks plaanis firma tellida veel kaks laia kerega A330-eid enne kui Airbus hakkab peale aastat 2014 tootma laia kerega A350-eid, mis peaksid hakkama kurseerima Aasia ja USA liinidel.
Finnairi tegevjuhi asetäitja Lasse Heinonen kinnitas, et kitsakereliste masinate valik ei mõjuta ettevõtte plaane kasvatada Aasia ja USA lennuliiklust.
Uute lennumasinate valik johtub vajadusest asendada senised laiakerelised Boeing 757 üürilennukid oma uute masinatega. Esimesi on küll turul külluses, kuid siiski on need pigam lühiajalised lahendused, sestap loobus firma juba kevadel kolmest sellisest lennukist. Uute lennukite hooldus on lihtsam ja neil saab ka meeskondi kasutada paindlikumalt.
Finnairil juba on kasutuses 29 kitsakerelist A320 lennukit ja viie uue A321ER rahastus kokku läheb maksma umbes 4,68 miljardit krooni.
Samas soovis firma asendada kaks planeeritud A330 lennukit ka seetõttu, et aastail 2012-2013 ei ole mõistlik hankida esimese põlvkonna lennukeid. "Kui airbus hakkab valmistama teise põlvkonna laia kerega lennukeid A350, siis miks peaksime ostma esimese põlvkonna lennukeid," esitas Heinonen retoorilise küsimuse.
Finnairil on käigus 12 laia kerega kaugliinide A330-t ja A340-t. Lisaks saab firma sel aastal veel ühe A330 lennuki.
Teise põlvkonna laia kerega A350 lennukid on praegu Airbusi firmas töölaual. Uue põlvkonna lennukid peaksid olema esimese põlvkonna omadest 10% kütusesäästlikumad.