Tartu Terminaal AS juhatuse liige Malle Raudsepp tunneb kütusevaru Eestisse toomise üle rõõmu ja on valmis juurdegi võtma.
"See on ainult positiivne, kui OSPA paigutab Rootsi ja Taani varud Eestisse. Kui on hädaolukord, kust sa siis lähed kütust Rootsi ja Taani tooma," nägi Raudsepp asja õiges suunas arenemas.
Kui suur on Teie firma hoiutariif?
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Seda me ei ütle. Vaevalt, et keegi hakkab teile seda ütlema," tuli vastuseks.
Kui pikad on lepingus?
"Lepinguid on meil erinevaid: on 4-aastaseid ja 5-aastaseid."
Kui palju Tartu Terminaal oleks praegu valmis kütusevarusid lisaks võtma?
"Umbes 3 000 - 4 000 kanti võiks juurde võtta küll. Meil on küllaltki suur hoiustamise võimalus. Kokku on meil hoiumahtu 52 000 kanti, sellest 15 000 kanti on Lõuna-Eesti tarbeks. Samas midagi peab jääma ka manöövermahuks, sest kütuseid on erinevaid, näiteks talvine diisel ja suvine diisel," selgitas Raudsepp.
Kas Lätist, kus otsitakse võimalusi oma varu välismaal hoiustamiseks, on Tartu Terminaali poole pöördutud?
"Lätist pole küll meie poole pöördutud."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
AS Eesti Vedelkütuse Agentuuri (OSPA) juhatuse liige Alan Vaht peab oluliseks riigi strateegiliste kütusevarude toomist Eestisse, mis siis, et see on kallim kui välismaal hoidmine, kuid raha jääb Eestisse.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.