Airbus kasvatas oma selle aasta lennukite A380 müügi eesmärki kaks korda, teatab Aircargonews.
Firma müügidirektor John Leahy maailmamajanduse taastumine ja nõudluse taas kasv nii kaubaveo kui reisijateveo sektoris tingisid selleks aastaks A380 müügi eesmärgi tõstmise 10-lt 20-le.
Samas on Airbusi A380 kritiseeritud, et sellega ei saa lennata rahvusvahelistest lennujaamadest väiksematesse lennujaamadesse. Leahy kostis vastuseks, et suurlinnade arng toetab lennukite müüki. "Sul ei saa olla majanduslikku taastumist ilma lennuliikluseta ja sul ei saa olla lennuliiklust ilma lennukiteta," lisas ta.
Siiski on on nende A380 tootmine problemaatiline. 2006. aastal lubas firma neid valmistada 4 tükki kuus, kuid tegelikkuses on neid igas kuus valmis saadud 2. Firma möönab probleemi ja möönab, et selline rütm võib jätkuda vast veel 5 aastat.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Airbus andis Lufthansale üle esimese A380 tüüpi lennuki. Kokku on Lufthansa neid tellinud 15, tänavu lisandub veel kolm, teatab tootja.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.