Võttes kokku teedesse tehtavad investeeringud ja kõik ülejäänud välisvahenditest tehtavad investeeringud, on MKMi andmetel kasv 2010. aastal ligi 50% (investeeringute suurus 2009. ja 2010. aastal on vastavalt 3,471 ja 5,152 mld krooni). Ministeeriumi hinnangul tehakse olulisi investeeringuid tee-ehitusse ja laevandusse.
Eesti 2010. aasta riigieelarve järgi on teedeehituses ja –renoveerimises suurimad rahaeraldused riigimaanteede remondiks (877,24 mln kr), Tallinna-Tartu-Luhamaa põhimaantee Aruvalla –Kose teelõigu ja Mäo möödasõidu projekteerimiseks ja ehituseks (403,7 mln kr) ning regionaalsete maanteede rekonstrueerimiseks (388,81 mln kr).
Laevanduses võib kolme suurima rahaeraldusena välja tuua Muuga sadama laiendamise (169,93 mln kr), Hundipea sadama ehitamise (152 mln kr) ning Kuivastu, Virtsu, Heltermaa ja Rohuküla sadamate rekonstrueerimise (140,63 mln kr).
Ülevaadet transpordisektori investeeringutest ning MKMi 2010. Aasta tegevuskavast transpordisektori arendamisel loe Äripäeva veebruari infolehest Transport ja Logistika.