Paldiski Põhjasadamat haldava Paldiski Sadamate ASi kommertsdirektor Igor Arno oli hiinlaste reedel sadamasse tehtava visiidi info levikust ebameeldivalt üllatunud.
"Aga kust te teate seda?" küsis Arno peale mõningat vaikimist kui uurisin temalt hiinalste reedese visiidi üksikasju.
Kuulnud, et info on avalikult majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi koduleheküljel nädala eelinfos saadaval, kogus ta veidi end:"Tegelikult.... tegelikult on tegemist tavalise kokkusaamisega. Midagi erilist pole. Tavaline sadamate vaheline kohtumine."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kas see on Lianyungangi Sadama delegatsioon?
"... jah, see on see, mis te nimetasite," kostis ta ebalevalt.
Kuuldavasti on teemaks konteinerrongiveod. Milliseid veod on teemaks?
"Erinevad veod, tüki kaupa konteineritega..."
Millal need võiksid hakata toimuma?
"..raske öelda....Sellega on seotud ka Tallinna Sadam: nemad on suur sadam, meie oleme palju väiksemad...," kobas Arno vastust otsides.
Kuuldavasti on ka majandus- ja kommunikatsiooniminister hr. Parts reedese kohtumisega seotud. Kas ta tuleb siis ka Teie sadamasse?
"Ei, me lihtsalt pakkusime hr. Partsile, et ta võiks kohtuda, kuna selles hiinlaste delegatsioonis on ka kohalikud regioonide esindajad ja... hr. minister oli lahkelt nõus," selgitas Arno juba soravamalt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ja Teie sadamaga toimub siis eraldi äri kohtumine?
"Jah..."
Mis teil teemaks täpsemalt tuleb?
"Meil on vähem kui aastatagune koostööleping. Arutame seda... läheme sellega edasi," kostis Arno kidakeelselt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.