Tartu Toiduveod AS tegevjuht Madis Kers tõdes, et nüüd on juhtidest juba 95% korralikud - tööpuudus on hästi mõjunud.
"Läbi aastate peab autojuhte teadma-tundma, ag asee tuleb ikka pikkade aastatega," selgitas ta hea ja usaldusväärse juhi leidmise okkalist teed.
Kas firma juhtide jälgimiseks mingit tehnikat kasutab?
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Ei, ei kasuta, see on kulukas. Juhte tuleb usaldada. Pealegi viimasel ajal on kaader suhteliselt kindel. Nüüd on korralikke juhte 95%. Buumiaajal sattusd igasuguseid, kuiod nüüd tööpuuduse ajal on juhtide töökultuur tõusnud - nüüd saab ju neid valida," selgitas ta.
Klassikalisemaid juhtide apse-lohakusi Kers otseselt välja tuua ei osanud, kuna autojuhte on ikka seinast seina: mõni hoiab tööautot kui oma masinat, teine ei tunne tehnikat üldse või on lihtsalt hooletu ja lõhub tehnikat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti Posti haldusosakonna juhi Villi Heinsalu kinnitusel tuleb ikka 2-3 juhul kuus panna autojuhid rikutud autode eest maksma.
Siimusti Abiveod OÜ tegevjuht Märt Maurer tõdes, et ega muu autojuhi kontrollimisel aita, kui usaldus.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.