Tartu Toiduveod AS tegevjuht Madis Kers tõdes, et nüüd on juhtidest juba 95% korralikud - tööpuudus on hästi mõjunud.
"Läbi aastate peab autojuhte teadma-tundma, ag asee tuleb ikka pikkade aastatega," selgitas ta hea ja usaldusväärse juhi leidmise okkalist teed.
Kas firma juhtide jälgimiseks mingit tehnikat kasutab?
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Ei, ei kasuta, see on kulukas. Juhte tuleb usaldada. Pealegi viimasel ajal on kaader suhteliselt kindel. Nüüd on korralikke juhte 95%. Buumiaajal sattusd igasuguseid, kuiod nüüd tööpuuduse ajal on juhtide töökultuur tõusnud - nüüd saab ju neid valida," selgitas ta.
Klassikalisemaid juhtide apse-lohakusi Kers otseselt välja tuua ei osanud, kuna autojuhte on ikka seinast seina: mõni hoiab tööautot kui oma masinat, teine ei tunne tehnikat üldse või on lihtsalt hooletu ja lõhub tehnikat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti Posti haldusosakonna juhi Villi Heinsalu kinnitusel tuleb ikka 2-3 juhul kuus panna autojuhid rikutud autode eest maksma.
Siimusti Abiveod OÜ tegevjuht Märt Maurer tõdes, et ega muu autojuhi kontrollimisel aita, kui usaldus.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.