• 04.02.10, 17:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaanuari müük tegelikult rõõmsam

Saksa Auto juhatuse esimehe Jussi Pärnpuu sõnul on -25% jaanuarimüügi kohta kunstlik.
"Eelmise aasta jaanuaris oli palju erakorralisi müüke. Oli ju Volkswagweni erakorraline kampaania, toona müüdi ligi 170 autot. Sama efekt tuleb nüüd ka veebruari kohta," ennusutas ta prisket miinust ka küünlakuu näitajasse.
"Kui nüüd need erakorralised müügid maha kraapida, siis tuleb nii enam-vähem pluss-miinus-null," selgitas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seega on sel juhul ju tegemist iseenesest päris suhteliselt talutava tulemusega - võime end õnnitleda...
Siiski ta hoiatas, et kuna viimasel aastal on müüginumbrid olnud väiksed, on tulemuste võrdlemised edaspidigi just kampaaniate tõttu väga tundlikud väänduma.

Seotud lood

Uudised
  • 02.02.10, 09:08
Jaanuaris uute autode müük veerandi võrra väiksem
Võrreldes 2009. aasta jaanuariga, võeti selle aasta jaanuaris Eestis uusi autosid arvele veerandi jagu vähem, selgub Motors24 kaudu veel avaldamata ARKi andmetest.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele