Saksa Auto juhatuse esimehe Jussi Pärnpuu sõnul on -25% jaanuarimüügi kohta kunstlik.
"Eelmise aasta jaanuaris oli palju erakorralisi müüke. Oli ju Volkswagweni erakorraline kampaania, toona müüdi ligi 170 autot. Sama efekt tuleb nüüd ka veebruari kohta," ennusutas ta prisket miinust ka küünlakuu näitajasse.
"Kui nüüd need erakorralised müügid maha kraapida, siis tuleb nii enam-vähem pluss-miinus-null," selgitas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seega on sel juhul ju tegemist iseenesest päris suhteliselt talutava tulemusega - võime end õnnitleda...
Siiski ta hoiatas, et kuna viimasel aastal on müüginumbrid olnud väiksed, on tulemuste võrdlemised edaspidigi just kampaaniate tõttu väga tundlikud väänduma.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Võrreldes 2009. aasta jaanuariga, võeti selle aasta jaanuaris Eestis uusi autosid arvele veerandi jagu vähem, selgub Motors24 kaudu veel avaldamata ARKi andmetest.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.