Saksa Auto juhatuse esimehe Jussi Pärnpuu sõnul on -25% jaanuarimüügi kohta kunstlik.
"Eelmise aasta jaanuaris oli palju erakorralisi müüke. Oli ju Volkswagweni erakorraline kampaania, toona müüdi ligi 170 autot. Sama efekt tuleb nüüd ka veebruari kohta," ennusutas ta prisket miinust ka küünlakuu näitajasse.
"Kui nüüd need erakorralised müügid maha kraapida, siis tuleb nii enam-vähem pluss-miinus-null," selgitas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seega on sel juhul ju tegemist iseenesest päris suhteliselt talutava tulemusega - võime end õnnitleda...
Siiski ta hoiatas, et kuna viimasel aastal on müüginumbrid olnud väiksed, on tulemuste võrdlemised edaspidigi just kampaaniate tõttu väga tundlikud väänduma.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Võrreldes 2009. aasta jaanuariga, võeti selle aasta jaanuaris Eestis uusi autosid arvele veerandi jagu vähem, selgub Motors24 kaudu veel avaldamata ARKi andmetest.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.