Soome lennufirma otsib nippe, kuidas tasa teenida odavnenud lennupileteid. Üks nõks on pagasisse minevate pakkide maksustamine, teatab Kauppalehti.
Majandusraskustes Finnair otsib kohti, kust saaks odavnenud piletihinda hüvitada. Selleks on nüüd vaatluse all piletiostuga kaasnevad seni nii tavalised teenused. Üheks neist on pakkide andmine pagasisse, mius läheks ernevalt käsipagasist maksu alla. Firma esindaja sõnul pole ju selles midagi uut - nii talitavad näiteks odavlennufirmad, ka American Airlines tegevat nii.
"Ega me saa siis lennata kallimalt, kui inimesed on nõus maksma. Ma ei välista, et maks tuleb sellel aastal. Üleldse me peame aru, millised teenused peaksid olema piletihinna sees ja millised mitte," selgitas esindaja Taneli Hassinen.
Näiteks alates sellest aastast ei paku Finnair turistklassis Euroopa reiside ajal enam alkoholi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Oma hindu nö optimeerivad teisedki lennufirmad. Näiteks Air-France-KLM kavatseb nõuda ülekaalulistelt topelt piletihinda - pidavat nad ju võtma kogumi kaks istekohta korraga
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.