"Mõjutavab halvemuse poole, pankrot läheneb," kostis tülpinult Abiveod OÜ tegevjuht Raivo Pukk jaanuarist tuleva kütuseaktsiisi tõusu peale.
"Tariife tõsta...? Kui tõstan hinda kasvõi natuke, siis seisan. Kui säilitan vana hinna, siis veel saab hakkama..., kuid samas ikkagi keegi püüab vedada odavamalt...," kurtis ta hinnasurve üle.
Puki seletusel on nüüdsel ajal vähimgi hinnatõus kliendile signaaliks, et minna teise vedaja juurde.
"Riik sellest aktsiisitõusust midagi ei võida. Küll leitakse muid võimalusi - tehakse mustalt... Meie ühiskonnas pole teisiti võimalik," selgitas ta, kuidas Eesti majandusel ja eriti veondusel on võrreldes Läänega ikka väga õhuke rasvakiht.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Jama on ja jama alles tuleb! Pankrotilaine tuleb. Kui kusagil üks ots käriseb, siis paisub see laineks," hoiatas Pukk.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.