• 10.12.09, 17:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vene piir üks hädaorg

"Kogu see piirivärk on idiootsus ja jama! See ei sõltu Eesti riigist!" pahvatas Transring Tartu OÜ juht Jaak Kivisild Narva piiril kogutavate piiritasude teemast kuuldes.
Tema seletusel on kõik idapiiril toimuv mõistusevastane. Kuna Venemaal avastasid tollivõimud, et aastalõpu eel on
tollitasudest saadud vaid 40%, siis rakendatakse importööride kallal jõuvõtteid. Nii saaks tasu kätte...

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Siis avastati, et peaks ikka ära kaotama piirangu, kus üle Eesti-Vene piiri ei tohi päevas sõita rohkem, kui 70 autot," imestas ta venelaste käitumise üle.
"See järjekord ja kõik seal idapiiril on ebainimlik," oli ta kriitiline igasuguste lisamaksude ja piirangute suhtes.
Ehkki Transring Auto ise toimetab põhiliselt üle Koidula ja Luhamaa piiripunktide, jääb Kivisillale arusaamatuks, miks peab Narva küsima niigi piiril vaevlejatelt veel mingit maksu.
Lahendusena olukorrale näeb ta elektroonse piirijärjekorra kehtestamist. ERAA on selle küll loonud, kuid Kivisilla kinnitusel see veel ei tööta.

Seotud lood

Uudised
  • 10.12.09, 15:46
Loide: Narva piiriületustasu ainus korra tagaja
"See tasu korjamine on linna poolt väga tark samm nii logistikutele kui vedajatele," pidas SCS Logistika tegevjuht Ivo Loide Narvas korjatavat registreerimistasu õigustatuks.
Uudised
  • 09.12.09, 16:26
Venemaa pitsitab tollis Läti vedajaid senisest enam
Oma vedajate kaitsmise nimel otsustas Venemaa Föderaalne Tolliteenistus kontrollida Läti vedajaid senisest rangemalt, edastab Baltic Course.
Uudised
  • 10.12.09, 13:56
Tasu Narva piiriületusel põhiseadusvastane
Õiguskantsler Indrek Tederi hinnangul on Narva Linnavalitsuse poolt sõiduautodelt ja veoautodelt piiripunkti sisenemise korraldamise eest tasu nõudmine põhiseadusega vastuolus, teatab Õiguskantsleri Kantselei.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele