• 17.11.09, 06:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aljas: Oleme Finnairi klientidele abiks

"Oleme omalt poolt valmis abistama Finnairi kliente, et lennutada neid võimalikult kiiresti Tallinnast läbi Kopenhaageni, Stockholmi või mujalt suurematest sõlmlennujaamadest nende poolt soovitud sihtkohta," teatas Estonian Airi president ja juhatuse esimeesAndrus Aljas.
Seega ühe konkurendi streigist kasu lõikamise asemel peab Estonian Air soliidsemaks selle klientide aitamist.
"Koos partnerfirmadega pakume lennuvõimalusi nii otse- kui ka jätkulendudele rohkem kui 160 sihtkohta üle Euroopa. Seega, kellel lennata on vaja, kindlasti lendamata ei jää,"lisas Aljas. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 16.11.09, 14:24
airBaltic haarab Finnairi kliente
Lätlaste airBaltic pakub omalt poolt lennupiletite hinnaalandust reisijatele, kes Finnairi streigi tõttu pidid sõidu ootamault ära jätma, teatab rus.db.lv.
Uudised
  • 16.11.09, 10:34
Finnairi tülist lõikab kasu Avies
Sel ajal, kui Finnairi lennukid sisetülide tõttu seisavad, teeb Eesti lennufirma Avies täna ja vajadusel ka edaspidi Tallinn-Helsingi liinil kolm lendu päevas, teatab firma oma pressiteates
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele