Kodune raskeveokimaks ja välismaine teemaks, millest välisvedajad siin priid, paistavad Eesti ametivendadele valusa paratamatusena, mida tihti ei tihata torkida - justkui muiste ei tohtinud hunti otsesõnu mainida...
"Eks natuke ikka tekitab ebavõrdset konkurentsi...," tunnistas eesti vedajate ebavõrdset kohtlemist maakera tagapoolelt DSV Transport juhataja Jaan Lepp pehmelt tõrjuvalt, kuid galantselt.
"Peab küll paika.., kuid kommenteeriksin vast homme," kostab teema peale Transring Tartu OÜ juht Jaak Kivisild, kes parajasti oli rooli keeramas Tallinna kesklinnas
"Ikka vaid Leedus on teemaks," parandas rangelt lõunanaabrite teemaksude asjus Aule Veod OÜ juht Marek Vihkver teemast kuuldes. Peale teatavat tõrksat vaikust lisas: "Eks igaüks tegeleb, millega meeldib. Meil on põhiliselt kokkuleppelised veod ja eks siis kliendid kannavad need kulud."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lätlaste-leedulaste teemast tulenevat odavvedu pole ta veel oma toiuduvedude sektoris tajunud...
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Nagu oleks kellegagi mingi kokkulepe!?" imestas pahaselt rahvusvahelisi vedusid tegeva Nordveod AS juht ja omanik Peeter Kroonberg.
"See on loomulikult ebavõrdne! Iga päev lätlased-leedulased tambivad hindu alla," oli pahane EST Trans Kaubaveod AS omanik Sulev Saareväli välismaalaste maksuvaba askeldamise peale Eestis.
"Täpselt nii on!" kostis raskeveokimaksu ja teemaksu alasest kurtmisest kuuldes majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts resoluutselt.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.