• 21.10.09, 10:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa Raudtee Euroopas pea ainus kasumitootja

Raudteefirma tegvjuhi Rüdiger Grube sõnul vajab just kaubanduspool kiireid reforme, kuid firma ise toimib tervikuna hästi, edastab Logistics Finland.
Samas Saksa Raudteel (Deutsche Bahn) ei ole ka plaane senises seisukorras laieneda. Teisalt aga on firma tegevjuhi kinnitusel pea ainus Euroopa kasumlik raudteeoperaator.
 Sestap plaanibki Saksa Raudtee tõsta oma aastatulu aastaks 2013 tasemele 2 miljardit eurot ja seda eeskätt kulude kokkuhoiu abil. Samas ta hoiatas lahutamast infrastruktuuri ja vedusid, kuna see lõhuks seni hästi toimiva koosluse, hoopis nende kahe poole integreeritus on Saksa Raudtee tugevus. Sellise koosluse kasuks räägib ka asjaolu, et kaubaveo poole töötajad saavad nii kergelt olude sunnil liikuda infrastruktuuri alla.
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele