• 21.10.09, 10:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa Raudtee Euroopas pea ainus kasumitootja

Raudteefirma tegvjuhi Rüdiger Grube sõnul vajab just kaubanduspool kiireid reforme, kuid firma ise toimib tervikuna hästi, edastab Logistics Finland.
Samas Saksa Raudteel (Deutsche Bahn) ei ole ka plaane senises seisukorras laieneda. Teisalt aga on firma tegevjuhi kinnitusel pea ainus Euroopa kasumlik raudteeoperaator.
 Sestap plaanibki Saksa Raudtee tõsta oma aastatulu aastaks 2013 tasemele 2 miljardit eurot ja seda eeskätt kulude kokkuhoiu abil. Samas ta hoiatas lahutamast infrastruktuuri ja vedusid, kuna see lõhuks seni hästi toimiva koosluse, hoopis nende kahe poole integreeritus on Saksa Raudtee tugevus. Sellise koosluse kasuks räägib ka asjaolu, et kaubaveo poole töötajad saavad nii kergelt olude sunnil liikuda infrastruktuuri alla.
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele