• 21.10.09, 10:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa Raudtee Euroopas pea ainus kasumitootja

Raudteefirma tegvjuhi Rüdiger Grube sõnul vajab just kaubanduspool kiireid reforme, kuid firma ise toimib tervikuna hästi, edastab Logistics Finland.
Samas Saksa Raudteel (Deutsche Bahn) ei ole ka plaane senises seisukorras laieneda. Teisalt aga on firma tegevjuhi kinnitusel pea ainus Euroopa kasumlik raudteeoperaator.
 Sestap plaanibki Saksa Raudtee tõsta oma aastatulu aastaks 2013 tasemele 2 miljardit eurot ja seda eeskätt kulude kokkuhoiu abil. Samas ta hoiatas lahutamast infrastruktuuri ja vedusid, kuna see lõhuks seni hästi toimiva koosluse, hoopis nende kahe poole integreeritus on Saksa Raudtee tugevus. Sellise koosluse kasuks räägib ka asjaolu, et kaubaveo poole töötajad saavad nii kergelt olude sunnil liikuda infrastruktuuri alla.
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele